wieiner_ - I am in kiyev hehe [игры]
June 2nd, 2019
03:07 pm

[Link]

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
I am in kiyev hehe
Here is video that i streamed on xresthatyk!
https://youtu.be/98UVlUOvspQ

I am bomjuju now! Very cool trip without eveverything. Very tired at the moment. Shawurma will help
IMG-20190602-150735
Today at Kreschathic
IMG-20190602-150816

Current Mood: artistic
Current Music: https://youtu.be/qYsjeq1lYxs

(91 комментарий | сказать)

Comments
 
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 12:24 pm
(Link)
Ты кто?
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 2nd, 2019 - 12:31 pm
(Link)
I am Wieiner_
One of lj degraduated
aborigens
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 12:34 pm
(Link)
face of hungry Ukrainian programmer
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 2nd, 2019 - 12:39 pm
(Link)
With big ricksack on my spine
Because Im evil and greedy
Today is day of family on kreshatick
Its a cool. Make short vidos too. But loa it later
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 12:47 pm
(Link)
your english is terrible. sorry, bro.
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 2nd, 2019 - 01:45 pm
(Link)
I am ugly delphian oracle
I need young vergins,))))
Many young vergins...)))
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 2nd, 2019 - 01:47 pm
(Link)
Sorry
I will try to fix it
[User Picture]
From:[info]sadkov
Date:June 2nd, 2019 - 12:48 pm
(Link)
Holy cow! You look like a psychiatric institution patient, medicated so heavily, he cant even fix his hair, while medical personnel forbids him to exercise.
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 2nd, 2019 - 12:59 pm
(Link)
https://youtu.be/qYsjeq1lYxs

its ugly true about me

Very moronic when tired

Dont sleep last night in fucking platzkart without oxygenum

[User Picture]
From:[info]double_agent
Date:June 2nd, 2019 - 05:53 pm
(Link)
Щас стукну на тебя предаодителю.
Ты, мудила, у него брехал, что я тебя обозвала шизофреником, а сам себе что позволяешь
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 06:13 pm
(Link)
>стукну

не уподобляйся бабе. O SHI...
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 06:33 pm
(Link)
Ты бы дала посувать в свою упругую девичью попу!
[User Picture]
From:[info]sadkov
Date:June 2nd, 2019 - 06:48 pm
(Link)
>Щас стукну

Typical Russian. Can only report to his NKVD officer.
[User Picture]
From:[info]double_agent
Date:June 3rd, 2019 - 01:30 am
(Link)
Вот ты и спалился, сучонок. Сам же первый начал, говна кусок. Так что теперь готовься искать себе новое местечко
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 04:37 am
(Link)
радость моя, но на тифаретнике не запрещено называть людей шизофрениками, посылать нахуй, ебать и срать могилы мамки и так далее, пардон
ты извини, конечно, мне кажется ты не совсем верно поняла посыл из предыдущего эксцесса с лососем - когда предводитель говорил лососю "забаню", он имел в виду у себя в днявке, но вообще - не забанит

а золотце будет гадить здесь вечно, бо выудить его с Киева нет никакой возможности, да и нахуй он нам здесь нужен бггггг
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 05:01 am
(Link)
да и не забанен ласось у королевы унитаза.
[User Picture]
From:[info]cyberloh01
Date:June 3rd, 2019 - 04:53 am
(Link)
Пиздец у тебя ЧСВ. Папу ещё позови ))))
Ты мразь и это так заебись что ты отравляешь жизнь сраным ивропейцам.
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 05:00 am
(Link)
пиздец, а ведь Олесь был прав насчет этой суки...
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 05:14 am
(Link)
ко ко ко ребят
потому и "отравляет" жизнь европейцам, пушто вы хмыри
лысые, толстые, с округлыми ебалами и мелкочленами плюгавые хмыри
а вы там хоть усритесь в куябе, хоть в жопы там переебитесь, что золотце, что ласось
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 05:24 am
(Link)
не надо все в одну кучу валить, моя милая. речь о том, что имеет место бабское доминаторство на уровне примерно 6-го класса вместе с бытовым стукачеством и прочим.

что до ласося и золотце, они просто безобидные придурки.

ты таблетки выпила сегодня? без обид.
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 10:59 am
(Link)
>что до ласося и золотце, они просто безобидные придурки.

а от агентши тебе значит дохуя обидно делается?

гоните его, насмехайтесь над ним.
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 11:31 am
(Link)
нет, не делается. с чего ты взяла? не надо хулиганить под видом борьбы за нравственность, вот и все. это и ласося тоже касается, кстати. займитесь Вербицким, если правда есть желание сделать мир лучше.
From:(Anonymous)
Date:June 4th, 2019 - 01:41 am
(Link)
>бытовым стукачеством
Эти ебаные дегроды и вправду думают и всерьез обсуждают, что она собралась "предводителю стучать", пиздец.
From:(Anonymous)
Date:June 4th, 2019 - 05:47 am
(Link)
А вот хуй ее знает. А эта ебаная деградантша и впраду думает, что Садков ругался с Вейниром. Паранойя, видите ли. Пиздец.
From:(Anonymous)
Date:June 4th, 2019 - 03:27 pm
(Link)
Тоже верно, наверное.
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 05:01 am
(Link)
очень хочеться полежать с тобою рядом и поебатся!!!1
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 05:02 am
(Link)
ебать, ты охуевшая сука.
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 05:06 am
(Link)
Ти ж українка! І Олесь українець! А українка повинна до чоловіка прислухатися!
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 05:14 am
(Link)
но ведь лосось не человек
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 05:13 am
(Link)
Вот это правильно! Пусть ему украинские хлопцы хотя бы пиздюлями голову прочистят немного.
[User Picture]
From:[info]sadkov
Date:June 2nd, 2019 - 12:49 pm
(Link)
My only advice: abovid cheapest hostels. Bedbugs are nasty. Near Kreschatik is a Ballet hostel. It is relatively nice and clean, with mostly European tourists.
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 12:55 pm
(Link)
Мне жалко европейских туристов, которые вынуждены жить в одном отеле с рашн скамом типа тебя.
[User Picture]
From:[info]sadkov
Date:June 2nd, 2019 - 01:19 pm
(Link)
Sorry. I don't speak communist.
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 02:04 pm
(Link)
только по-коммунистически и разговариваешь, особенно когда претендуешь на "доходы от продажи природных ресурсов" и задвигаешь прочую социалистическую хуйню, лох
[User Picture]
From:[info]sadkov
Date:June 2nd, 2019 - 02:27 pm
(Link)
You're the resource. Your corpse will make good fertilizer for Ukrainian fields, while your ugly soul will please the Satan.
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 03:12 pm
(Link)
Украина это чушатник для чмырей вроде тебя. Удобряй матрасы киевских ночлежек дальше, чмоша левацкая.
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 05:10 pm
(Link)
Ты хоть понимаешь, что это твой папаша-миллионер твою жизнь УНИЧТОЖИЛ!
[User Picture]
From:[info]sadkov
Date:June 2nd, 2019 - 06:46 pm
(Link)
wut?
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 12:55 pm
(Link)
Please lose some weight...
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 2nd, 2019 - 01:02 pm
(Link)
Try to make it
I think travels will help
But it is so difficult
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 01:07 pm
(Link)
Uh, does crash dieting work for you? How about a series of three day water fasts? I don't really advocate fasting, but it's a legitimate option: it's a good way to control your appetite, and it makes you feel euphoric.
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 2nd, 2019 - 01:54 pm
(Link)
I begin calculation of calories again
I try to begin it one time earlier, but attempts fail via queue of other deals
Cpp haskell english jp and callories
So its a challenge for me. Five deals at one time
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 02:03 pm
(Link)
IDK, man. Maybe eat just enough to feel only slightly hungry and walk a lot? If I were you, I'd fast some, though.
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 02:25 pm
(Link)
Nah, mate. I just can't see how you can pull anything but a starvation diet off. It's all too technical/subtle for laypeople. Take courage. Fasting is good for you, too.

https://www.youtube.com/watch?v=eZgJqqovno4
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 3rd, 2019 - 08:12 am
(Link)
I have special method that works for me it's based on calories calculation
But thanks for your attention and videos
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 08:17 am
(Link)
Good luck with your endeavour, man.
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 12:59 pm
(Link)
В который раз убеждаюсь, что доступный и качественнный секс есть только для женщин или для красивых мужчин. А так как большинство русских мужчин из-за своих генетических особенностей (я имею ввиду, особенностей внешности: круглое лицо без выдающейся челюсти и скул, слабое тело тело, низкий рост, меленький член, раннее облысение) считаются некрасивыми по сравнению с другими народами, то количество мужчин без секса будет только расти. Думаю, в году 2030 большинство российский мужчин не буду иметь секса, в то время как качественный секс будет у условного 5% процентов красивых мужчин.
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 01:02 pm
(Link)
Risperidonum ter in die.
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 01:03 pm
(Link)
Этой тупой суке прямая дорога на сосач с такими постами.
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 2nd, 2019 - 01:42 pm
(Link)
One time
Is not a faggotish
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 01:31 pm
(Link)
это паста с журнала "деревня"
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 01:14 pm
(Link)
Соус пасты?
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 01:16 pm
(Link)
По ходу, ласосевый.
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 01:16 pm
(Link)
Fyyf Rjkjvbtw, by;tythrf
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 01:33 pm
(Link)
фото?
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 09:13 pm
(Link)
золотце нахуй
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 01:17 pm
(Link)
НАХУЙ С КИЕВА!
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 01:57 pm
(Link)
Na morje ghitje ne hudo!
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 02:50 pm
(Link)
А кто ж в кабинке-то остался?
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 03:13 pm
(Link)
В Киеве злоумышленники похитили биотуалет
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 3rd, 2019 - 07:55 am
(Link)
and how to erase inventory number, boys?
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 3rd, 2019 - 08:11 am
(Link)
pumped shits from the depths while I'm in Kiev, bastrards
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 02:54 pm
(Link)
ебать ебло
пиздец
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 04:21 pm
(Link)
Ебло как ебло, обычный мужичок средних лет. Неси сюда своё, повосхищаемся
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 3rd, 2019 - 08:07 am
(Link)
People say on peptided you can make younger yourself
But its way to menthal health degraduation
And one more thing stvolovy_kletki
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 08:24 am
(Link)
He-he, are you talking about growth hormone and its fragments? It's good for the brain, actually, but may be counterproductive as far as longevity is concerned. Caloric restriction, on the other hand...
[User Picture]
From:[info]lookatolya
Date:June 2nd, 2019 - 04:24 pm
(Link)
Ни в жисть не дала бы такому урода. Даже если бы пизда мохом поросла ня %-))
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 04:52 pm
(Link)
пиздорванки оператора кабинки не устраивают. ему только молоденьких девственниц подавай.
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 3rd, 2019 - 07:58 am
(Link)
Ja-Ja Uglitsch das ist fantastisch.
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 3rd, 2019 - 07:52 am
(Link)
unfortunately i have not seen your racial purity certificate
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 05:08 pm
(Link)
А Я НЕ ЗНАЛ, ЧТО ТЫ ЕВРЕЙ!
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 3rd, 2019 - 07:49 am
(Link)
Gibt es einbishen
From:(Anonymous)
Date:June 2nd, 2019 - 05:27 pm
(Link)
Have you forgotten that Russian is not allowed in this blog?
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 3rd, 2019 - 07:48 am
(Link)
This is start up post
so it's okay
[User Picture]
From:[info]paperdaemon
Date:June 3rd, 2019 - 05:14 am
(Link)
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 3rd, 2019 - 07:47 am
(Link)
IMG-20190603-134935
Here with such a build.
T-shirt is not accurately
Thuket into shorts
[User Picture]
From:[info]lookatmisha
Date:June 3rd, 2019 - 10:16 am

Hail Hydra!

(Link)
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 12:00 pm

Re: Hail Hydra!

(Link)
ёбаная, а где твоя фота?
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 01:38 pm
(Link)
в три раза меньше есть (сменить диету, убрать углеводы)
в три раза больше двигаться (прогулки, энергичные кратковременные нагрузки)
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 4th, 2019 - 12:14 am
(Link)
Yes I know
All of the diet methods
It's question about time,
and patience
about money and zeal!
From:(Anonymous)
Date:June 4th, 2019 - 03:15 am
(Link)
время на еду нет?
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 8th, 2019 - 12:25 pm
(Link)
Eat or not eat
It is a question!
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 04:31 pm
(Link)
Твое пузо похуй, а вот пятно на футболке - это дно.
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 06:03 pm
(Link)
+
From:(Anonymous)
Date:June 4th, 2019 - 12:06 am
(Link)
Eto ot water
Wje wysochlo
Za puzlom trudno uhajiwat'
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 10:34 am
(Link)
You look funny
From:(Anonymous)
Date:June 3rd, 2019 - 10:43 am
(Link)
https://www.youtube.com/watch?v=GWRHLNO2R8I
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 4th, 2019 - 12:16 am
(Link)
Cool
I'm funny money maniac
Hehehe
[User Picture]
From:[info]lookatmisha
Date:June 5th, 2019 - 10:28 am
(Link)
Hi Wieiner_:3

Please describe in one sentence your activity on the Tipharethnik (with an attached list of all of your active usernames). I'm going to use this info in the beginner's guide to LJR:

http://lj.rossia.org/users/lookatmisha/38012.html
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 7th, 2019 - 04:00 pm
(Link)
My activity on tipharetnick in one sentence: I think it is a kind of my brain tunneling. The unknown solid objects in my mind dividas onto two, every moment i read posts, so the volume groves, but complexity stay the same. So reading the journal is like inflation of the money. One more thing I afraid that Verbitsky and Co it's like a sarumaners (many little Sarumans from tolkien book) that vampirize(!) your mind and degraduate you in name of holy science light. Its terrible
[User Picture]
From:[info]wieiner_
Date:June 8th, 2019 - 12:23 pm
(Link)
My accaunts is
Wieiner_
Wieinier
Wieinor
Powered by LJ.Rossia.org