Войти в систему

Home
    - Создать дневник
    - Написать в дневник
       - Подробный режим

LJ.Rossia.org
    - Новости сайта
    - Общие настройки
    - Sitemap
    - Оплата
    - ljr-fif

Редактировать...
    - Настройки
    - Список друзей
    - Дневник
    - Картинки
    - Пароль
    - Вид дневника

Сообщества

Настроить S2

Помощь
    - Забыли пароль?
    - FAQ
    - Тех. поддержка



Пишет kipiani ([info]kipiani)
@ 2008-02-14 13:34:00


Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Дещо про "Великих"
До сотні «великих українців» увійдуть 22 сучасники, 15 жінок, 18 політиків, 17 князів і гетьманів, 15 вчених та освітян, 14 літераторів, 11 музикантів, композиторів та співаків, 9 спортсменів, 8 військових, 7 акторів та режисерів, 3 релігійних діяча, 3 виробничників, 2 живописців та 1 домогосподарка. Про це «ТК» повідомив шеф-редактор проекту «Великі українці» каналу «Інтер» Вахтанг Кіпіані. Конкретних імен людей, які увійшли до сотні, творці проекту не розголошують, зберігаючи інтригу до наступного шоу «Великих українців».

Зараз відбувається процес виробництва 90 різних за хронометражем сюжетів та 10 тридцятихвилинних документальних фільмів, присвячених тим, хто увійшов у першу десятку. Команда визначається з ведучими цих фільмів, які мають стати співавторами команди проекту. За планом роботи, зйомки мають завершитися у березні.

Також Вахтанг Кіпіані нагадав, що 101-им «великим українцем» залишається Невідомий солдат. За нього як за колективний образ мужності та героїзму проголосували люди в студії, і команда проекту планує й про нього зробити окремий сюжет. Не потрапивши до списку «великих українців», на 102 місці опинився Георгій Ґонґадзе. «Насправді він мусив би бути 101-им, але щоб потрапити в сотню, йому не вистачило зовсім трохи. Особисто я хотів би, щоб він там був», - сказав Вахтанг.

за "Телекритикою"


(Добавить комментарий)


[info]adameuqrot@lj
2008-02-14 09:28 (ссылка)
Прикро трохи, що в списках не було Пінзеля і Меритина :(

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 09:35 (ссылка)
ви про які списки? щось ви плутаєте - люди самі висували претендентів - жодних списків не було. якби ви переконали всіх друзів і друзів друзів голосувати і посилати смс за Пінзеля - він теж потрапив би в першу сотню. а так він доволі низько.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]adameuqrot@lj
2008-02-14 16:13 (ссылка)
Я ж і пишу,що прикро...

(Ответить) (Уровень выше)


[info]dmytro_ua@lj
2008-02-14 10:04 (ссылка)
Погано ми Гію підтримали :(
"Я не хочу бути героєм України,
не цінує героїв моя країна"

(Ответить)


[info]selykv@lj
2008-02-14 10:04 (ссылка)
А де можна глянути готовий список??

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 10:08 (ссылка)
це закрита поки що інформація.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ossy78@lj
2008-02-14 11:25 (ссылка)
Скажіть, будьласка, мені по секрету - Паскевіч пройшов? Я нікому не скажу. Присягаюся...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 11:36 (ссылка)
ні, звісно. дуже мало голосів.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ossy78@lj
2008-02-14 11:55 (ссылка)
(. Хто ж ті 8 військових? Ех, не розуміються сучасники на військовій справі...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 12:04 (ссылка)
ну, розумітися і пам"ятати - різні слова.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]kramarenko_a@lj
2008-02-14 14:43 (ссылка)
Так а навіщо про це говорити, коли вона ще закрита? :)))

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 14:58 (ссылка)
так, а навіщо питати про те, що і так очевидно.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]kramarenko_a@lj
2008-02-14 15:00 (ссылка)
інтриган старий!

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 15:10 (ссылка)
я молодший за тебе!)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]kramarenko_a@lj
2008-02-14 15:17 (ссылка)
а інтригуєш не гірше Шустера:))))

(Ответить) (Уровень выше)


[info]drageotee@lj
2008-02-14 10:27 (ссылка)
...і звісно невідомий солдат буде содат радянської армії, як колективний образ боротьби українців за свободу...

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 10:36 (ссылка)
1. "содат радянської армії" - з чого ви робите такий висновок? це буде збірний образ солдатів усіх часів.
2. "образ боротьби українців за свободу" - і це теж. нацистська окупація не була царством свободи.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]pashyrey@lj
2008-02-14 11:24 (ссылка)
"невідомий солдат" це такий самий бренд як "місто-герой" чи "родіна-мать", що ассоціюється у населення виключно з Червоною Армією та Великою Вітчизняною.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 11:31 (ссылка)
у британців № 75 - The Unknown Warrior, soldier of the Great War

воїни УПА, герої Крут, чорнобильці-пожежники, воїни-афганці та інші колективні образи не були підтримані українцями.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Образ
[info]matuzik@lj
2008-02-14 18:07 (ссылка)
То всеж цікаво "збірний образ" буде представлений у "90 різних за хронометражем сюжетів та 10 тридцятихвилинних документальних фільмів", і саме запитання а судді хто-хто визначить як сучасні українці мають уявляти збірний образ Невідомого солдата?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Образ
[info]vaxo@lj
2008-02-14 18:29 (ссылка)
одним окремим сюжетом.

ніхто з суддів не буде визначати. журналісти і редактори знайдуть ідею, інформацію і реалізують.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]drageotee@lj
2008-02-14 12:07 (ссылка)
+1
схожа думка і в мене (читай пост нижче)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]drageotee@lj
2008-02-14 12:05 (ссылка)
1. люблю оксюморони: як можна поєднати збірний образ, який по-суті, зібрати неможна?? яких солдатів усіх часів? від Володимира Мудрого до генерала Жукова ілі міністра Єханурова? незабагато на одну купу? як то можна зібрати людей в один "збірний образ", коли один радянський вояк розстрілює українського вояка року так 1939? або як радянський військивий зі словами "Срала Україні" багнетом штрикає в горло 17 річному гімназисту на Красному Полі біля Хуста???, - то виходе, що і перший і другий збірний образ вояка всіх часів...
хм... ми задарма кров проливали? а де ж історична справедливість? і хто там найбільший українець?

2. "образ боротьби українців за свободу" - і це теж. нацистська окупація не була царством свободи." - цілком згоден, ніде правди діти, - але радянська окупація продовжилася ще на років так 70... і кажис, за останніми підрахунками забрала більше життів, ніж уся разом нацистська взята... чи я помиляюся...

потяг до узагальнень глобального масштабу - це добре... але, здається, не виправдовує кров міліонів за "свою свободу"...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 12:21 (ссылка)
1. збірний образ - то не науковий факт, а те як це сприймають люди. це міф. а чого ображатися на радянські міфи - треба творити свої. що, власне, і відбувається - надзвичайно успішно, до речі.
2. ну, на 45, а не 70. порядок кількості жертв подібний, та це неважливо - хто знає, скільки загнали б у концтабори і у фатерлянд німці.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]drageotee@lj
2008-02-14 12:30 (ссылка)
2. хіба історія визнає умовний спосіб?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 13:10 (ссылка)
ну, ми ж не про науку-історію, а про дещо інше. публіцистика визнає умовний спосіб.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]drageotee@lj
2008-02-14 13:21 (ссылка)
безперечно...
але "те" узагальнення про солдата все одно не виправдовується...
тому що, це - історія. факт життя який відбувся. заперечити його - значить невизнавати такого, що відбулося об*єктивно, а значить, по-суті, брехати собі і своєму народові... ми не британці і не якась інша нація, а нація, котра в часі свого існування зазнала чималих утисків і прямої агресії на шляху до своєї незалежності (тому ставити у поріняння трохи не випадає, мол - у них так, а в нас...)

можу визнати, що люди в студії - це цілком можливий "авторитет", але вони фізично не можуть відображати думки народу по-суті... бо я незгідний із таким залом і можу це довести хоча б на прикладі розкрити архівів КДБ... а це точно не публіцистика, і не умовний спосіб...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 15:07 (ссылка)
я не розумію про що ви - "невизнавати такого, що відбулося об*єктивно" і далі про брехню? нащо полемізувати із собою. я тут ні до чого.

ви упереджені - бо підстав не довіряти ("я незгідний із таким залом") у вас немає.

ви не володієте інформацією про позицію з цього приводу сотень тисяч людей. можете вірити, можете заперечувати - це ваше право. я володію в силу професійної специфіки матеріалами, а ви плетете мережива слів.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]drageotee@lj
2008-02-15 05:40 (ссылка)
. про полеміку з собою...
так, звісно - клопотати про збірний образ, апотім говорити, що "я тут ні до чого"... якраз, думаю, в силу своєї специфічної роботи ви якраз до всього, бо хто як не ви формує думку - сотень, тисяч, міфліонів в тому числі й глядачів залу? воістину не я - упереджений і самозаполемізований...

2. щодо підстав... про те, чого ви не знаєте, і сказати теж не можете... ви не можете знати, що я знаю, а що ні... але це вже логіка... я кажу очевидні речі, що - не можні збирати у один збірний образ те, що по-суті, зібратися не може... навіть, якщо це "збірний образ солдатів усіх часів і народів"...

3. про володіння. мусите повірити на слово - я ознайомлений з "інформацією про позицію з цього приводу сотень тисяч людей"...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-15 05:48 (ссылка)
3. ви - брехун або позер. ви не маєте доступу до цієї інформації.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]drageotee@lj
2008-02-15 05:56 (ссылка)
ого... ніколи не думав, що людина такого рівня опуститься до прямих образ, що окрім судових органів ще й журналісти мають змогу виносити вирок. наразі дякую... за таке визнання

лиш уточніть будь-ласка, до якої саме інформації? і в чому саме я брешу?
і не розумію, чому ви не хочете визнати, що вояк радянської армії і вояк напркилад упа не може бути одним "збірним образом усіх часів", навіть, якщо так думає зал

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-15 06:05 (ссылка)
маладой чєлавєк із задатками флудера, читайте уважно, що ви пишете в попередньому пості: "мусите повірити на слово - я ознайомлений з "інформацією про позицію з цього приводу сотень тисяч людей"...".

оце і є та брутальна брехня, яка обурює. ця брехня більше не дає вам права (в моїх, звісно, очах) вважати вас нормальним співрозмовником. коли немає, що сказати, краще мовчати, ніж надувати щоки і брехати.

навіщо мені рішення судових органів, щоб сказати юному брехуну, ким він є. ви можете мати будь-які погляди - тільки не треба нас "лікувати неправдою".

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]drageotee@lj
2008-02-15 07:16 (ссылка)
о, так, так... ваші очі всевидящі... ви можете вважати або ні - справа ваша, але це не звільняє вас від того, що ви не знаєте, що знаю я...
то флуд заключається в тому, що я незгоден з витвореним і, виходить, культивованим вами "збірним образом вояка всі часів" як великого стопершого українця... і на тому спасибі...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-15 10:16 (ссылка)
леґіню, не ображайтеся.

ви не знаєте нічого (!!!) про "позицію з цього приводу сотень тисяч людей". це закрита ексклюзивна інформація. не виглядайте фіґляром.

не ми витворили образ Невідомого солдата. мені жаль, що ви цього не розумієте.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]drageotee@lj
2008-02-15 10:29 (ссылка)
кажись, ми говоримо про різні речі...
1. про невідомого - так, не ми творили, але чому ми маємо й надалі той образ розкручувати, коли більшість сприймають його у конотації "невідомий радянський солдат" (власне, завдяки самому слову - "солдат", а не "вояк")
2. закрита ексклюзивна інфа, яку ви маєте на увазі, я так розумію, це інфа зібрана проектом Великі Українці. звісно, що я її не знаю і не можу знати. її ніхто, окрім обраних і залучених до проекту знати не може...
лиш я мав на увазі зовсім іншу інформацію - знання сотень тисяч людей, котрі читають підручники з історії України, читають книги з історії українського війська (тисячними тиражами) і котрі так само як і я неподілють "колективний образ солдата"... схоже метафора виявилася дещо незрозумілою...

(Ответить) (Уровень выше)


[info]drageotee@lj
2008-02-14 12:31 (ссылка)
1. так якраз і не про науковий факт я говорю... вуалювати реальність під міф - це добре, навіть успішно (напр. як це робиться нині с дньом валінтіна)...

(Ответить) (Уровень выше)


[info]_torba@lj
2008-02-15 04:09 (ссылка)
А коли рядянські солдати вбивали хутських гімназистів на Красному Полі?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]drageotee@lj
2008-02-15 05:35 (ссылка)
так це ж про "збірний образ"... так же получається... бо тоді немає різниці був це мадяр чи москаль...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]_torba@lj
2008-02-15 05:38 (ссылка)
А:)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]drageotee@lj
2008-02-15 05:41 (ссылка)
ну, якшо той образ збірний, розумієш... то і перший і другий - герой і визначний українець... єслі нет разніци - зачєм платіть больше... як то казали в рикламі...

(Ответить) (Уровень выше)


[info]zhevrevar@lj
2008-02-14 13:45 (ссылка)
Схоже, відгадати домогосподарку - не проблема (http://community.livejournal.com/chomusyk/1643385.html))

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 15:09 (ссылка)
мімо каси. як у дитячій грі - "дуже холодно".

(Ответить) (Уровень выше)


[info]horbach@lj
2008-02-14 19:20 (ссылка)
Вахтанже, якось я запитував Миросю Гонгадзе, як правильно вимовляється прізвище, вона сказала, що однозначно не Ґ і ґ, і навіть не Г і г, а ближче до Х чи Кх. Ти маєш знати краще, що це за звук:)

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-02-14 20:39 (ссылка)
мені здається, що Мирося помиляється.

прізвище Георгія вимовляється грузинською з "ґ", а ось моє якраз зі звуку дуже схожого на вибухове "кх".

(Ответить) (Уровень выше)

Невідомі солдати
[info]vchos@lj
2008-02-17 02:44 (ссылка)
Коли почали говорити про Крути, почув, що свої подібні герої є у Старосіллі Городищенського району на Черкащині. Давня невідома могила знаходиться у центрі цвинтаря Старосілля. Старі люди говорять, що “в революцію” там були поховані троє “десь побитих” (загиблих) студентів. Їхні імена невідомі. За могилою довгі роки доглядали Палажка Сукачівська, Антоніна Трохимівна Марченко, Людмила Михайлівна Стариченко. В дні проводів запалювали на могилі три свічки, роздавали милостиню. Казали: “Потрібно це зробити, адже їхні матері не зможуть, бо не знають про долю своїх синів”. Цю справу їм заповідали старші люди, вони тепер доручили молодшим. Ось так вже третє покоління старосільців доглядають поховання.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

Re: Невідомі солдати
[info]vaxo@lj
2008-02-17 05:10 (ссылка)
дякую за інформацію. думаю, що таких могил невідомих "солдатів" (студентів тощо) є, на жаль, сотні тисяч.

(Ответить) (Уровень выше)