Войти в систему

Home
    - Создать дневник
    - Написать в дневник
       - Подробный режим

LJ.Rossia.org
    - Новости сайта
    - Общие настройки
    - Sitemap
    - Оплата
    - ljr-fif

Редактировать...
    - Настройки
    - Список друзей
    - Дневник
    - Картинки
    - Пароль
    - Вид дневника

Сообщества

Настроить S2

Помощь
    - Забыли пароль?
    - FAQ
    - Тех. поддержка



Пишет kipiani ([info]kipiani)
@ 2007-04-21 23:34:00


Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
"Хор Турецкого"
Знав, що вони класні, але не чекав такого фурору. Від Верді і шансону до "Наталки-Полтавки" та радянських маршів. До речі, подумалося - поки в України не буде такої пісенної сучасної марширувальної музики як у СРСР у 1930-х - не буде масового ентузіазму у підтримці влади та громадянського колективізму аж до екстазу.


(Добавить комментарий)


[info]ex_gardener@lj
2007-04-21 17:40 (ссылка)
вот и славно, что нет такой музыки

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-04-21 19:03 (ссылка)
да, может и славно. но песни Исаака Дунаевского люблю.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ex_gardener@lj
2007-04-21 19:05 (ссылка)
я тоже.
вот с энтузиазмом по поводу власти точно не сложилось)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]sparrow_hawk@lj
2007-04-21 17:49 (ссылка)
правильно, народ має отримати марші :0)

(Ответить)


[info]ustrizza@lj
2007-04-21 17:51 (ссылка)
а вот у меня давно было ощущение, что в принципе эту функцию могут выполнять партизанские песни, записанные Чубаем и Ко (яркое воспоминание - концерт Плача во время митингов осенью 2002 на европейской). хотя, вряд ли на государственном уровне.

----------------------

зы: жаль, что тебя не было сегодня на ДР редакции (:

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-04-21 18:36 (ссылка)
привет. с днем рождения УП!

увы, партизанские песни по определению не станут общими для всей страны. к тому же это песни полувековой давности. а я говорю о современной эмоционально-окрашенной гражданской-патриотической песне. вроде "Марша энтузиастов"

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ustrizza@lj
2007-04-22 03:32 (ссылка)
да, я-то понимаю ограничения... у меня есь один знакомец в луганске, который их слушает, но регулярно делает своему ребенку внушения, чтобы тот не рассказывал в школе, что любит военные песни на украинском языке.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]uka_didych@lj
2007-04-22 03:49 (ссылка)
блін, це мені нагадало, як в моєму далекому дитинстві в нас вдома радіо Свободу і Голос Америки слухали. А нас наказували, щоб нікому ні-ні.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]kruger_vano@lj
2007-04-22 12:21 (ссылка)
За всі ці роки нічого не змінилося. Частина країни досі під символічною окупацією. ;->>>

(Ответить) (Уровень выше)


[info]uka_didych@lj
2007-04-21 18:12 (ссылка)
Я колись троха працювала у відділі рукописів в бібліотеці Стефаника у Львові. І не зовсім санкціоновано читала листування вчителів з галицької ВзПУВ. Чи не Заклинських. Там власне була цікава теза про те, що в українській школі потрібно дуже обережно підходити до підбору пісенного матеріалу. Оскільки основний пласт як народної, так і тогочасної авторської пісні має журливі, ба, навіть, занепадницькі мотиви. Купа трагізму, горя, сліз, і абсолютно відсутня героїка, маршова пісня і тому подібне. І в тому таки є рація. В нас того досі нема. За винятком хіба дійсно упівських.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-04-21 18:41 (ссылка)
я страшенно люблю бандерівські пісні, але під них не йтимуть вперед хлопці з Миколаєва і дівчата з Криму. принаймні в найближчих поколіннях.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ex_dm_lytwy@lj
2007-04-21 22:44 (ссылка)
В последующих поколениях тоже не пойдут. Пушо неудачников не любят.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]uka_didych@lj
2007-04-22 03:46 (ссылка)
Так і я про те... Тобто, фактично, можна сказати, що цей сегмент відсутній

(Ответить) (Уровень выше)


[info]advertka_ua@lj
2007-04-21 19:12 (ссылка)
Ну вот!!!
Снова я их пропустила :(((((

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-04-21 19:17 (ссылка)
завтра еще концерт в "Украине" в 19.00. Не пожалеете.

спасибо за тот вечер с г-ном Л-ко. очень приятно пообщались.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]advertka_ua@lj
2007-04-21 19:21 (ссылка)
Да я в Лондоне до понедельника.... А сейчас как раз в Статусе вечеринка, которую я ждала 2 месяца... и хор Турецкого... (это я жалуюсь :)
Если вы не против, я вам позвоню после возвращения - интересно услышать ваше мнение по поводу встречи, ок?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-04-21 19:33 (ссылка)
а, я забыл про Лондон-то. привет Королеве и сэру Элтону. )))

конечно.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]advertka_ua@lj
2007-04-21 19:46 (ссылка)
передам :)
тут глобальное потепление ярко проявляется - все уже в майках и шлёпанцах, вот вам и туманный альбион :)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]logvynenko@lj
2007-04-21 19:44 (ссылка)
Тоді би склад і репертуар цього ансамблю мінявся б частіше, аніж солістки гурту Віа Гра )))

(Ответить)


[info]pani_grunia@lj
2007-04-22 05:00 (ссылка)
є такі пісні. коли друзі співають "Лєнта за лєнтою" - хочеться не тільки марширувать.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-04-22 08:41 (ссылка)
...я бачив афрошведа в Стокгольмі, який грав мелодію "Лєнта за лєнтою", заробляючи собі на життя. Ми з другом-галичанином стали і почали співати. Музика афанарєл!...

(Ответить) (Уровень выше)


[info]zuzichka@lj
2007-04-22 06:13 (ссылка)
вони реально класні, чула їх та спілкувалась влітку:) а ще стала очевидицею, як вони за 20 хвилин до концерту написали пісню-гімн, щоправда співали з листочків, але тим не менш це було незабутньо:) респект їм:)

(Ответить)


[info]podzvin_14@lj
2007-04-22 06:28 (ссылка)
Невже Хор Т. краще Піккардійську терцію?

А Дунаєвський - це не радянське, а швидше проамериканська музика.. під сильним пвливом тогочасної американської мейнстрімовської.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-04-22 08:36 (ссылка)
Пікардійці - теж хороший колектив. Мені вони теж подобаються. Але водночас - різні. Хор Турецького - більш хуліганський і популярний за репертуаром.

нехай, проамериканська - ми ж оригінальної американської не знали. все одно - люблю я пісні сталінських часів на відміну від власне Сталіна.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]zuzichka@lj
2007-04-23 11:43 (ссылка)
не варто порівнювати терцію і турецьких, вони дуже різні, і обидва гурти надзвичайно класні:)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]kruger_vano@lj
2007-04-22 12:25 (ссылка)
Тоталітарний механізм неможливий без тоталітарної музики - це я щодо СРСР 1930-х рр. ;->>>

(Ответить)


[info]claire_espirit@lj
2007-04-23 06:07 (ссылка)
МенСаунд не гірше за турецького!!! (типу,підтримуйте вітчизняного пісенно-виробника)))))

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-04-23 06:30 (ссылка)
не гірше, але живцем не чув. та все одно підтримую! ;)))

(Ответить) (Уровень выше)