Войти в систему

Home
    - Создать дневник
    - Написать в дневник
       - Подробный режим

LJ.Rossia.org
    - Новости сайта
    - Общие настройки
    - Sitemap
    - Оплата
    - ljr-fif

Редактировать...
    - Настройки
    - Список друзей
    - Дневник
    - Картинки
    - Пароль
    - Вид дневника

Сообщества

Настроить S2

Помощь
    - Забыли пароль?
    - FAQ
    - Тех. поддержка



Пишет pigh ([info]pigh)
@ 2008-05-21 09:51:00


Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ՏԵՐ-ՊԵՏՐՈՍՅԱՆԻ ԵՎ ԿՈԱԼԻՑԻԱՅԻ ՀԱՆԴԻՊՈՒՄԸ ՉԿԱՅԱՑԱՎ

Կոալիցիոն իշխանություն կազմած խմբակցության ղեկավարները` Սերժ Սարգսյանը, Արթուր Բաղդասարյանը, Գագիկ Ծառուկյանը, Արմեն Ռուստամյանը եւ առաջին նախագահ Լեւոն-Տեր Պետրոսյանն այսօր երեկոյան չեն մասնակցել ՚Ժառանգությունՙ խմբակցության ղեկավար Րաֆֆի Հովհաննիսյանի հրավիրած կլոր սեղանին: Այս մասին ՚Ա1+ՙ-ին տեղեկացրեց կուսակցության մամուլի խոսնակ Հովսեփ Խուրշուդյանը:

՚Ժառանգությունՙ խմբակցության ԱԺ պատգամավոր Վարդան Խաչատրյանն էլ ՚Ա1+ՙ-ի հետ զրույցում ասաց, որ կոալիցիայի ղեկավարները իրենց չներկայանալու պատճառը հայտնել են միջնորդավորված: Ըստ պատգամավորի` չներկայանալու պատճառը հանդիպման մասին ավելի վաղ չհայտնելն էր: Հրավերն արվել է երեկ:

՚Դա, սակայն, ցույց է տալիս, որ նրանց մոտ չկա երկրի վիճակի նկատմամբ այն խորը մտահոգությունը, որ մենք ունենքՙ,- ասաց Վարդան Խաչատրյանը: ՚Ժառանգությունըՙ դեռ չի պարզել, թե ինչու Լեւոն Տեր-Պետրոսյանը չի մասնակցել կլոր սեղանին:
http://www.a1plus.am:81/amu/?page=issue&iid=60722

Այ Րաֆֆի ջան,այ սփյուրքահայ ջան,բեղերիդ մեռնեմ,բա դու կուրսի չէիր որ Եվրովիժն ա,որ կոալիցիոն տղերքը Սիրուշոին են բալետ անելու գնացել,իսկ Լևոնը ձախ ձեռով Սիրուշոին էր բոյկոտում,իսկ աջ ձեռով Իզրայլի համար ՍՄՍ-ներ ղրկում:)))



(Добавить комментарий)


[info]bertuchi@lj
2008-05-21 03:05 (ссылка)
это по поводу евровидения?))

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

ф точку
[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 03:12 (ссылка)
У нас вчера политпартии должны были за круглым столом собрацца,чтобы разрулить ситуацию в Армении,но никто не пришел,вот я и мнение высказал,что все заняты были Евровидением:)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: ф точку
[info]bertuchi@lj
2008-05-21 03:16 (ссылка)
смотрите, как раз с азерами соревноваться будете))

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: ф точку
[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 03:27 (ссылка)
Их там двое было азеров-пусть они между собой и соревнуются:)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]noni_no@lj
2008-05-21 03:26 (ссылка)
վերջապես երեկ մի քիչ կոշտ խոսքեր լսեցինք մեր կոմլեմենտար կոալիցիայից էդ րոպե-րաֆֆիի հասցեին: էլ խցկվելու տե՞ղ չմնաց էդ մարդուն չեմ հասկանում:բոլորը ինչ ունեին, փակեցի՞ն:)

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 03:29 (ссылка)
Պատկերացրի էդ փուչիկին մենակ -մենակնստած`մեղքս եկավ:
Адын,савсем адын:)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]noni_no@lj
2008-05-21 03:32 (ссылка)
:)) փաստորեն մի քիչ շուտ որ մեղքայիր, կարող ա գոնե դու գնայի՞ր:))

(Ответить) (Уровень выше)


[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 03:39 (ссылка)
Ես չԷի գնայի,մունք Քոչարյաններս իրան չենք սիրում:))))

(Ответить) (Уровень выше)


[info]yusmal@lj
2008-05-21 03:37 (ссылка)
не знаю, что здесь написано, но смотрится очень красиво... :)

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 03:40 (ссылка)
Спасибо за добрые слова в адреес нашего алфавита:)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]idiot_outside@lj
2008-05-21 03:44 (ссылка)
А помоему все буквы одинаковые О.о

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 03:52 (ссылка)
С Днем Рожденья ,кстати:)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]idiot_outside@lj
2008-05-21 03:55 (ссылка)
Ы) Спасибо)

(Ответить) (Уровень выше)

Раффи, коалиция, ЛТП и диалог
[info]a_lexus_330@lj
2008-05-21 03:48 (ссылка)
лично я очень надеялся, что встреча состоится или же хоть кто-нибудь -да заявится. Не все так просто на самом деле. Когда Рустамян вчера недоумевал о том, что он не понимает, как может одна сторона конфликта (типа РО был с ЛТП) посредничать между сторонами конфликта, то ИМХО он лукавил. Ясно видно (а из внутренних источников-точно известно), что РО лично ЛТП не поддерживал, а если бы он на своем съезде настоял на нейтралитете, то развалил бы собственными рукамми свою же собственную партию, в которой очень активны младоаодовские пустословы. Кстати, так же поступил и Гуго Арсенян. Человек-абсолютно и безоговорочно и всгда ЛИЧНО преданный фюреру (не ххшакан, а именно левоновец, таких мало), подчинился партийному решению. Убежден, с точки зрения партийного строительства и долговременного авторитета-оба поступили правильно, хотя ясно, что лично мне не импонируют ни Жар-н (как младоадовская партия) ни Арсенян (хотя, кзарманак, но именно его партия-единственный последовательный носитель либеральных идей и принципов, а не ХХШ-ППШ или нахкин хучуч комплексаворвац кисаграгет варчапет). А что насчет встречи, то будь козлы-коалиционеры немного гибче, спокойно, не комментируя ничего в течение дня, могли бы заявится у РО вечером, попить кофейку, позлорадсвовать насчет "ед чи дзер Левона" и с сегодняшнего утра по-настоящему развеять миф о готовности экс-президента к диалогу. Кстати, без дураков, кто-нибудь может мне напомнить ХОТЬ ОДИН эпизод за последние 20 лет, когда Гудвин, Великий и Подонок, вел диалог с КЕМ-ЛИБО кроме себяобожателей?

Шутка про голосование за Израиль хорошая, хотя я (в идеале) за то, чтобы за песни голосовали без полит.пристрастий.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

Re: Раффи, коалиция, ЛТП и диалог
[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 03:55 (ссылка)
РО мужик странный,я его не люблю именно из-за его непонятной политориентации и полнейшей зависимости от мнения Госдепа.
Ну а наличие у жарангаканов аодовцев а ля степиксафаряни варданхачатрян вообще портит всю малину.
Ну а коалиционеры как всегда облажались,хотя у дашнаков есть достаточно претензий как к Раффи так и к его птцу в особенности.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Раффи, коалиция, ЛТП и диалог
[info]a_lexus_330@lj
2008-05-21 04:05 (ссылка)
Пих джан, не хочу (да и не могу) воздействовать на твое мнение о РО, частично, кстати, я разделяю его, но! Не думаю, что последовательное поднятие вопроса о политическом признании НКР-это так уж и мнение Госдепа. Мое мнение-Раффи приличный человек. Его проблемы: 1. внутренняя-не осознает, что в глубоком дерьме белый новый костюм не может не испачкаться 2. недальновидность в выборе местного окружения (хотя скажу тебе-лика шат лав мардик кан на вторых ролях) и 3. факт рукопожатия со Сволочью в самый неподходящий момент. Последнее дало техническую возможность тарахаизлучателям вопить о том, что их движение-движение честных людей!:)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Раффи, коалиция, ЛТП и диалог
[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 05:33 (ссылка)
Вот понимаешь,когда степиксафарян лезет с признанием карабаха,мне вообще смешно...
Соглашусь с тобой,там есть и очень достойные люди,например Алавердян Лариса,но увы к их голосу иногда вообще не прислушиватся

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Раффи, коалиция, ЛТП и диалог
[info]a_lexus_330@lj
2008-05-21 06:56 (ссылка)
Абсолютно верно! Глубоко интеллигентная и очень переживающая за страну и народ ЛА и мелкопровокаторокарьеристы - не просто разные "крылья" партии, но и антагонистичные явления. Лариса там просто потому, что верит в порядочность Рафа и знает, что они оба-жертвы внутрипартийных демократических (да, да!) явлений!

(Ответить) (Уровень выше)

Re: Раффи, коалиция, ЛТП и диалог
[info]uzogh@lj
2008-05-21 07:18 (ссылка)
Поведение РО имеет и другой аспект.
На самом-то деле сейчас имеет место быть некоторая подковерная борьба между ЛТП и РО. Дело в том, что ЛТП из активной политики исключен, по крайней мере до судов над ближайшими сторонниками/подельниками. А это значит, что у РО появляется место для маневра - он оппозиционер, он в парламенте, он как ты справедливо отметил ЛТП не поддерживал, а просто подчинился решению партии, ездит в ПАСЕ, и однозначно чище левонова окружения - Раффи есть полный резон поставить себя над схваткой, и начать посредническую миссию. Ведь это ситуация безпроигрышная. Что бы ни случилось - он в белом костюме.
Именно поэтому и рассылаются приглашения по факсу, а не лично.
:)
И я опять должен согласится, что прими коалиция предложение Раффи, и пошли туда не первых лиц партии, а кого-то из второго звена - это было бы правильнее. ИМХО, конечно.

Хотя можно предположить, что есть сценарий направленный на дискредетацию Раффи, как посредника и подталкивание его к радикальным шагам....

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Раффи, коалиция, ЛТП и диалог
[info]a_lexus_330@lj
2008-05-21 10:59 (ссылка)
Да, поведение Раффи и понятно и логично. А вот другая сторона... Многие доморощенные "политики" настолько тупы, что как было в 19-м веке, представляют любую ситуацию "если это димацину выгодно, то нечего и рассматривать...", ну не гибкие мозги хо зоров чи. Если честно, поведение республиканцев понятно - партия, выстроенная на административном давлении не может участвовать в подобных играх (в хорошем смысле) с гордо поднятой головой и без страха. Но дашнаки, ОЕ и ПА - за ними стоят конкретные и реальные прослойки людей (как впрочем и за ЛТП), они могут и должны быть гибче

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Раффи, коалиция, ЛТП и диалог
[info]uzogh@lj
2008-05-21 11:04 (ссылка)
Честно говоря, наибольший динамизм я заметил, как это ни странно у республиканцев.
Вернее даже так - у части команды СС. А это тонкая разница. Для понимающих, конечно.
:)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Раффи, коалиция, ЛТП и диалог
[info]a_lexus_330@lj
2008-05-21 11:44 (ссылка)
Думаю, и ежу понятно, что республиканская партия сегодня - это как минимум три или четыре крыла. Одно из них, согласен, динамичное и, кстати, наименее грязное. Остальных, боюсь, ждет бесславная участь.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]besyonya@lj
2008-05-21 03:58 (ссылка)
какая жалость, я вот читаю, но не понимаю почти ничего :(

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]besyonya@lj
2008-05-21 03:58 (ссылка)
"нашла знакомые буквы и слова" это про меня :))

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 04:16 (ссылка)
где нашла?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]besyonya@lj
2008-05-21 04:29 (ссылка)
в тексте :)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 04:16 (ссылка)
Ты скажи что именно-я переведу:)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]besyonya@lj
2008-05-21 04:30 (ссылка)
весь текст :) Я пока только могу говорить фразы некоторые и читать текст.

(Ответить) (Уровень выше)

с днюхой
[info]kominek_art@lj
2008-05-21 04:57 (ссылка)
ты грузин?

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

Какой днюхой
[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 05:32 (ссылка)
Хуже-армянин:)

(Ответить) (Уровень выше)

Մակարդակ
[info]ex_infernoa@lj
2008-05-21 06:50 (ссылка)
իսկ Լևոնը ձախ ձեռով Սիրուշոին էր բոյկոտում,իսկ աջ ձեռով Իզրայլի համար ՍՄՍ-ներ ղրկում:)))///

համա թե թափակ ես...

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

Re: Մակարդակ
[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 07:44 (ссылка)
Ես միշտ զգացել եմ,որ մենք իրար չենք հասկանում:ՃՃՃ

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Մակարդակ
[info]ex_infernoa@lj
2008-05-21 08:37 (ссылка)
Չեմ հասկանում և չեմ ընդունում:
ասենք , Լևոնի ախպոր տղերքի մոտ նույն բանը կասես?
ուղղակի հարցնում եմ

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Очередное рандеву?:)
[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 08:40 (ссылка)
Расслабься Айк джан,просто возьми и реально расслабься.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Соскучился?
[info]ex_infernoa@lj
2008-05-21 08:51 (ссылка)
нет, встречатся с тобой по этому поводу у меня лично нет резона. Тем более в сегодняшней Армении.
просто вот думаю...
Вроде ты человек не глупый.
У ЛТП масса племянников и один из них случайно увидев пост встречается с тобой. Вот что ты ему будешь говорить?:)
меня просто это интересует. Серьезно.

И еще интересует, почему ты это делаешь? Что делать нечего? или не чувствуешь вообще , что пишешь?
опять желание укусить сильнее тебя?

ты меня крайне разочаровал. серьезно и конкретно.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Соскучился?
[info]ex_pigh@lj
2008-05-21 09:01 (ссылка)
Меня одно интерсует,племянники Левона читают всеподряд а потом ходят по городу и отлавливают людей?
Не буду дальше продолжать этот бессмысленный спор,скажы ,что с тех пор как ты очутился в левоновском лагере,ты сильно изменился.Очень.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Соскучился?
[info]ex_infernoa@lj
2008-05-21 09:08 (ссылка)
речь не о племянниках, речь о тебе.
читают они , не читают, умеют ли читать вообще к делу не относится.

факт в том, что ты пишешь посты на грани и за гранью, причем сам же обвиняешь в зашкаливании тех же членов Hima.
но где разница между вами?:)

логики в этом всем я не вижу.
Может честнее покрыть матом, а не косить под цивильность?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Соскучился?
[info]a_lexus_330@lj
2008-05-21 12:03 (ссылка)
Կներեք, որ խառնվում եմ...:) Հայերեն կգրեմ...
Տիկ ջան, մասամբ Հայկի հետ համաձայն եմ /չնայած չեմ ճանաչում անձամբ/, ու ասեմ՝ ինչ մոմենտով: Ես, որպես հակալեւոնական-ֆունդամենտալիստ, խորապես համոզված եմ, որ կույր ատելությունը եւ անտեղի հայհոյանքը բացի դիմացինին մուֆթա տեղը նյարդացնելուց մեկ էլ՝ պոտենցիալ համախոհներին քեզանից /մեզանից/ վանելուց ուրիշ բանի չի բերի: Ասեմ պարզ. «ախպար քոռ շուն» կամ «թուրք»՝ որպես միակ արգումենտ ներկայացնողները նույքան, կրկնում եմ, նույնքան թափելու բան են, որքան իշխանավորների ծագումը որպես արատների արմատ ներկայացնող սրիկաները: Լեւոնականությունը /մեծատառով եմ գրում միայն նախադասության սզբում գտնվելու պատճառով/՝ ժանտախտա, ծանր վիրուս, որը օբյեկտիվ, այո օբյեկտիվ պատճառներով, սկսած 89 թվից ուտումա մեր մեծ ընտանիքի զգալի մասի բանականությունը, տեսողությունը, խիղճը: Էդ վիրուսը, իմիջիայլոց, հենց այդպիսիննա, ապակառուցող, կազմաքանդող եւ չարության վրա հիմնված: Բայց չարախնդալով պացիենտի վրա /հիվանդ բառը խեղաթյուրվելա, չեմ օգտագործի/ հաստատ բուժմանը չես նպաստի: Այդ տասնյակ հազարավոր մարդիկ մեզ պետք են, պետք են ռեաբիլիտացված, ոչ թե՝ մշտապես նեղված: Հասկանում ես, մենք դեռ պետքա մեր նախկին ու ներկա ընկերներին շանս տանք հանգստանան, գան բացատրեն իրանք ոնց կուլ տվին, որ մեզ դավաճանի կամ անտարբերի յարլիկ կպցրին ափաշքյարա, մի մասը կհասկանա, որ բռնապետության հիմնադիրների ու դրա «բարիքներից» ներկայումս օգտվողների պայքարում ազնիվ մարդը տեղ չունի, մի մասը կգիտակցի, որ հանցանքը առաջինը կատարողին մինչեւ չպատժես կամ գոնե գնահատական չտաս, հաջորդին պատժելը ԱՀԱՎՈՐ սխալ մեսիջներա ուղարկելու ներկա եւ ապագա սերունդներին: Մի մասը հաստատ կջոգի, որ մանվելները, վանոները, ջհանգիրյանները, սաղաթելյանները իրենք գործիք չեն եղել ու չեն ել լինի երբեք, ինչպես իրենք իրանց «փզիշն» են անում «ազնիվ եւ վրդովված» հատվածի, իսկ իրականում դրանց ձեռքում գործիք հանդիսացող մասսայի մոտ: Ես, որպես մի քանի տասնյակ չկողմնորոշված ընտանիքներին էդ ժանտախտից ակամա հետ պահած, եւ մի քանի լեւոնական էս աշխարհ հետ բերած մեկս համոզված եմ. մեր փաստարկները եւ կեցվածքը պետք է լինեն հստակ, մակարդակի վրա, իհարկե սուր իրոնիայով լի, բայց ուղղված բրգի գլխին եւ ոչ դրա հետուից գնացողներին:
Sorry, erkar stacvec:)

(Ответить) (Уровень выше)

Այ քեզ մակարդակ
[info]tsiran@lj
2008-05-22 16:49 (ссылка)
Էս ի?նչ մակարդակի խոսակցություն է:
Կատակն իսկապես լավն էր, բայց միայն որպես կատակ, ոչ ավելին:
Ոչ Հայկին էր պետք դա էդքան լուրջ ընդունել, ոչ Փղին, ոչ էլ Լեքսուսին: Էսպիսի կատակն առիթ չէ քաղաքական դիսկուսիայի համար:
Իս եթե դիսկուսիա եք ուզում, բարի եղեք բանավիճել, ոչ թե հիվանդություններից խոսել:
Օրինակ Լեքսուս, երբ իբր դատապարտում եք "կույր ատելությունը" եւ այդտեղ ձեզ թույլ տալիս ամբողջությամբ նշելու ԼՏՊ-ի հասցեին հայհոյանքները, դատապարտեք եւ ամբողջությամբ նշեք նաեւ իշխանավորների հասցեին հնչող հայհոյանքները: Մեկին, ավելին` հազարավոր մարդկանց, հիվանդ կոչելը ցույց է տալիս, որ "ծույլ եք մտոք", եւ երեւույթը հեշտությամբ բացատրելու ձեւ եք գտել: Եվ այդ պատճառով Ձեր տեքստը բարբաջանքի նմանվում, որից եւ հիվանդություն, եւ կույր ատելություն է "բուրում":
Հայկ, ինչ կապ ունեն Լեւոն Տեր-Պետրոսյանի կամ որեւէ այլ հանրային գործչի զարմիկներն այստեղ: Հանրային գործչին քննարկելը ազատ իրավունք է եւ ուրիշի մասնավոր կյանքին միջամտել չի նշանակում, իհարկե, երբ նրա մասնագիտական/քաղաքական գործունեությունն ենք քննարկում, ոչ թե անձնական կյանքը:

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

Re: Այ քեզ մակարդակ
[info]ex_infernoa@lj
2008-05-26 05:27 (ссылка)
այսինքն "իսկ Լևոնը ձախ ձեռով Սիրուշոին էր բոյկոտում,իսկ աջ ձեռով Իզրայլի համար ՍՄՍ-ներ ղրկում" արտահայտությունը դու համարում ես հանրային գործչի քննարկում?:Ճ
ձեռ ես առնում?
ինքնավերահսկում, ինքնացենզուրա մարդու մոտ պտի լինի թե չե?
իսկ զարմիկը, կամ յուրաքանչյուր մարդ, որը ետ մակարդակի կատակ չի ընդունում, կարա գրածի վրով բազար անի և որևէ բացատրություն գրողը չի ունենա:

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Այ քեզ մակարդակ
[info]ex_pigh@lj
2008-05-26 05:37 (ссылка)
Արի ամեն մարդու ինքնացենզուրան թող ենք իրա խղճին:
Էլ էս թեման չենք երկարացնում ու թող ամեն մեկը իրա համար մտածի:

(Replies frozen) (Уровень выше)

Re: Այ քեզ մակարդակ
[info]tsiran@lj
2008-06-01 17:14 (ссылка)
Ոչ, հենց դա կարծեմ ես կատակ եմ համարել: Իմ ասածն էլ հենց էդ է, որ էս մակարդակի քաղաքական քննարկում չի լինում: Եվ մի կատակն էլ, հաջող թե անհաջող, քաղաքական քննարկման առարկա չի կարող դառնալ:
Ամեն մարդ ինքն է որոշում ինչ գրի եւ ինչպես:Բազար միշտ էլ կարելի է անել, աչոտ ուզել ու նման բաներ: Էդ եմ ասում' մակարդակից է կախված: Կարող է նաեւ այլ կերպ վարվել, եթե քաղաքական գործիչ է, ոչ թե քուչի բազարչի:
Տարբերել է պետք' զրպարտելը, հայհոյելը, բարի համաբվը անվանարկելը եւ այլն քրեական հոդված են, իսկ քննադատելը, կատակելը, կասկածելը քաղաքացիական ազատություն են, որից օգտվելով, ի դեպ, մի գործչի ազգականները լավ էլ քննարկում են մեկ այլ գործչի, որը նույնպես ազգականներ ունի:
Ծիծաղել է, ինչից ենք խոսում: Դուք պատկերացնում եք ձեր ազգականների վրա: Իսկ ես ասում եմ` ազգականներն էլ են տարբեր` ոմանք հանրային գործիչներ են, ոմանք` ոչ: Առաջիններին կարելի է եւ պետք է հրապարակավ քննարկել, երկրորդներին` չի կարելի:
Ոչ մի վայրկյան չեմ կասկածում, որ Տեր-Պետրոսյան ընտանիքի զարմիկներն ի վիճակի են տղամարդավարի հաշիվ պահանջել, բայց չեմ կասկածում նաեւ, որ Տեր-Պետրոսյանը նախօրոք արդեն կտրականապես արգելել է նրանց նման բան անել, որովհետեւ ազգականի որեւէ քայլ միշտ վերագրվում է տվյալ քաղաքական գործչին: Իսկ եթե մենք գործ ունենք քաղաքական գործչի հետ իսկական իմաստով, ոչ թե քուչի բազարչու, ուրեմն նա գործում է հրապարակային դաշտում, իր քայլերի համար ինքն է պատասխան տալիս, ուրիշներին էլ ինք է պատասխանում:
Պարզ լինելու համար օրինակ բերեմ. էս զարմիկների պատմությունը նման է էն բանին, որ ձեր ազգականները գան ձեր օֆիս` ձեր գործընկերոջից` ձեզ նեղացնողից հաշիվ պահանջելու:)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Հարց
[info]ex_infernoa@lj
2008-06-02 09:40 (ссылка)
ինչևե, մենք ոնցոր թե վիճելու բան քիչ ունենք:ՃՃՃ
մի անհամեստ հարց.... ես չհասկացա դու տղա ես..... թե աղջիկ?
հազար ներողություն:ՃՃՃ User Info-ում անունդ չկա, իսկ նկարին աղջիկ է:Ճ

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Հարց
(Анонимно)
2008-06-03 12:46 (ссылка)
Տղա չեմ: Նկարում ես եմ:
Ինչ է, ուզում ես իմանալ շարունակես նույն բառապաշարով շարունակես շփվել ինձ հետ, թե? ներողություն խնդրել:

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Հարց
[info]ex_infernoa@lj
2008-06-04 05:47 (ссылка)
ներողության տեղ չեմ տեսնում, դու մտար իմ և Փղի խոսակցության մեջ, ոչ թե ես:
եթե համարում ես , որ տղամարդկանց զրույցը չի համապատասխանում քո մակարդակին, ապա ավելի լավ է չմիջամտել:
առավելևս, որ քո առաջին գրածից ես չհասակացա քո սեռը:ՃՃՃ
լավ էլ բազար-մազարներից խոսում ես:Ճ

իսկ շփման ձևը անշուշը կփոխեմ, եթե դեմ չես:Ճ

(Ответить) (Уровень выше)

Frozen?
[info]ex_infernoa@lj
2008-05-26 07:41 (ссылка)
et xi vor?:)

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

Re: Frozen?
[info]ex_pigh@lj
2008-05-27 01:14 (ссылка)
Анимаст хосакцутюн а гнум:)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Frozen?
[info]ex_infernoa@lj
2008-05-27 02:38 (ссылка)
а может убрать нафик эту злосчастную фразу?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Frozen?
[info]ex_pigh@lj
2008-05-27 02:48 (ссылка)
Давай без цензуры.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Frozen?
[info]ex_infernoa@lj
2008-05-27 03:22 (ссылка)
это не цензура, это поддержание дискурса для общения.
тем более, что это тебе самому нужно в первую очередь.
ты же хочешь восприниматся непредвзятым и адекватным:))
такие посты не воспринимаются в отношении любого, хоть РК, хоть СС , хоть ЛТП.
или же, если все начнут писать в таком ключе, ЖЖ превратится в помойку.
не согласен?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Frozen?
[info]ex_pigh@lj
2008-05-27 03:57 (ссылка)
Воспитываете начальник?:)/ц/

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

жаль.
[info]ex_infernoa@lj
2008-05-27 06:22 (ссылка)
и это все, что ты мне ответишь?

(Ответить) (Уровень выше)