Войти в систему

Home
    - Создать дневник
    - Написать в дневник
       - Подробный режим

LJ.Rossia.org
    - Новости сайта
    - Общие настройки
    - Sitemap
    - Оплата
    - ljr-fif

Редактировать...
    - Настройки
    - Список друзей
    - Дневник
    - Картинки
    - Пароль
    - Вид дневника

Сообщества

Настроить S2

Помощь
    - Забыли пароль?
    - FAQ
    - Тех. поддержка



Пишет vaxo ([info]vaxo)
@ 2007-11-17 17:16:00


Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Кілька слів після
Емоційно останні тижні далися нелегко, бо чимало людей: в миру, на телебаченні і в жж, зайняли залізобетонну позицію - все, що ви там зробите - примітив, брехня, провокація, розкол країни, заробляння бабла, "прислужування жидам" тощо.

П"ятничне шоу подивилися мільйони людей. Частка аудиторії, яку здобули "Великі Українці" - 29 (у російських танців на "плюсах", якщо не помиляюсь, - 18, у "Свободи" на ICTV - ще в три рази менше). Цей вечір ми виграли, здолавши стереотип, що "про історію" ніхто дивитись не буде.

Леонід Кравчук, Левко Лук"яненко, Володимир і Віталій Клички, Вячеслав Брюховецький, Віталій Коротич, Мирослав Попович, Вадим Писарєв, Ірина Дерюгіна, Ярослав Грицак, Леонід Каденюк, Олександр Мороз, Петро Симоненко, Дмитро Табачник, Володимир Литвин, Юрій Луценко, Володимир Зеленський, Юрій Рибчинський - сильна й представницька аудиторія, яка відстоювала інтереси дуже різної країни. Шість Героїв України. П"ятеро під час праймеріз самі потрапили в першу сотню "великих".

Список тих, хто "не зміг" (за кордоном, хвороби, відрядження, концерти, зйомки), вражає - Андрухович, Ніна Матвієнко, Забужко, Балаян, Віктюк, Горбулін, Катерина Ющенко, Тимошенко, Жадан, Вакарчук, Ступка, Лижичко, Бубка, Андрій Шевченко, Ротару, Сердючка тощо.

Свідомо відмовилися від участі ідеологічні антиподи Валентин Мороз і Валентина Шевченко. Так і не підняла трубку, знаючи про наше бажання запросити, Ліна Костенко. Обдурив редакторів і не приїхав Богдан Бенюк. Прямо зі студії, як з"ясувалося пізніше, пішов ображений непрестижним місцем Олег Скрипка, який запізнився. Прикра ситуація з Адою Роговцевою - вона відмовилася приходити на програму, де буде Табачник.

Дивовижним вийшов епізод із прямим включенням з Міжнародної космічної станції. Полковник російської армії Юрій Маленченко спілкувався з "Інтером" з-під синьо-жовтого прапора - це фантастика, якщо врахувати, що його наземні куратори із Звьоздного городка взагалі нам заборонили питати космонавта про національність і зв"язок з Україною. Побачивши наш прапор у космосі я наче відчув себе на сьомому небі...

Хто не бачив - ось тут є повна версія шоу в інтернеті.

п.с. голосування триває до 14 грудня. смс: номер 10310 - треба вказати ім"я, прізвище та сфера діяльності кандидата в великі ("Василь Стус, поет"). телефоном: 8-900-306-0000. і там, і там - за гроші - 1 та 2 грн. хвилина розмови.


(Добавить комментарий)


[info]arturclancy@lj
2007-11-17 20:46 (ссылка)
у меня один вопрос - что там делал Зеленський?

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-17 20:53 (ссылка)
был самим собой: цитата "я из присутствующих самый невеликий и самый неукраинец".

а почему это вызывает у вас вопрос?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]arturclancy@lj
2007-11-17 20:57 (ссылка)
потому что я не вижу в этом персонаже вообще не чего, благодаря чему он мог туда попасть. насколько я знаю, он один из участников псевдосмешной передачки 95 квартал, не больше.

Потому и просо спрашиваю, может кое чего незнаю о нем:)

а больше всех мне не понравился Луценко, он, оказывается, такой юморист:)

А вообще, молодцы, мне очень понравилось, буду смотреть по возможности. Хорошо хоть анонсы пустили, думал без рекламы вообще будет и отлучиться "по делам" некогда будет:)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ex_pamerast@lj
2007-11-17 21:05 (ссылка)
а больше всех мне не понравился Луценко, он, оказывается, такой юморист:)

Луценко назвав Джеймса Мейса Джоном Мейсоном. Боюсь він тоді не намагався пожартувати.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-17 21:08 (ссылка)
після програми я йому про це сказав. він пожалкував, що так сталося.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]arturclancy@lj
2007-11-17 21:14 (ссылка)
то что он человек недалекий я уже давно понял:)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]vaxo@lj
2007-11-17 21:09 (ссылка)
анонсы появились именно "поэтому". сначала была радикальная идея идти три часа без перерывов. потом поняли, что зрители и гости не усидят... ;)))

(Ответить) (Уровень выше)


[info]logvynenko@lj
2007-11-17 20:58 (ссылка)
дик якщо усі інші реально відомі, то хто такий він?)

типовий українофоб :/

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]arturclancy@lj
2007-11-17 21:00 (ссылка)
провдем голосование и определим факторы, согласно которым человека можно считать украинофобом:)))
у меня, к примеру, позиция относительно языка точно такая же.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]logvynenko@lj
2007-11-17 21:03 (ссылка)
та до чого тут мова:))))))))
він в моєму чорному списку "зірок", поряд із тіною канделакі, мав нагоду поспілкуватися, на жаль )

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]arturclancy@lj
2007-11-17 21:04 (ссылка)
Ну Тина Канделаки, как по мне, отличная телеведущая, а ее фотосессия в GQ так вообще истинное загляденье.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]logvynenko@lj
2007-11-17 21:18 (ссылка)
фотосесія і гра - то не людські якості, - лише один бік людини :)
якщо вам коли-небудь доведеться з нею спілкуватися, ви зрозумієте, про що я :- )

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]arturclancy@lj
2007-11-17 21:20 (ссылка)
у меня такого желания нет - для меня она телеведущая и мне на самом деле не интересно кто она и какая в жизни - она отлично делает свою работу и красивая девшука на фотографиях
сука ли на, стерва - ее личное дело, которое меня не касается
тоже самое про зеленского

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]logvynenko@lj
2007-11-17 21:23 (ссылка)
і правильно :) ви праві, то вторинне для нас, насправді:)
і взагалі мова йшла про зеленського :)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]ex_pamerast@lj
2007-11-17 21:08 (ссылка)
До речі, вам як людині, шо закликала голосувати за ВО Свобода, висуваючи як один з аргументів наявність у списку Богдана Бенюка не можу, скориставшись нагодою, не процитувати: Обдурив редакторів і не приїхав Богдан Бенюк. Втім, треба, ясна річ, вислухати версію самого Бенюка.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-17 21:13 (ссылка)
тут у жж є колега Остап [info]posmixator@lj, який з ним неодноразово спілкувався. запитайте у нього. і про ультранаціоналіста Мороза теж запитайте.

а ви моєму слову не вірите?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ex_pamerast@lj
2007-11-17 21:24 (ссылка)
Бачте, европейська етика передбачає вислуховування обох сторін. Це зовсім не означає, що я вам не вірю)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]logvynenko@lj
2007-11-17 21:15 (ссылка)
ппц))))))))))))
"вам як людині, шо закликала голосувати за ВО Свобода"
оце обов'язково робити?))))))

а ви кожному агітатору такий комент напишете? ;)))

і, до речі, я не агітував, я написав - чому я ЗА. висновкі робіть самі.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ex_pamerast@lj
2007-11-17 21:19 (ссылка)
Справді, мій комент був нечемний. Прошу мене вибачити. Дякую, що вказали на мою некоректну поведінку.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-17 21:23 (ссылка)
я просто прихильник щирості у стосунках навіть незнайомих людей. дякую і Вам.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ex_pamerast@lj
2007-11-17 21:32 (ссылка)
Я дивлюся, що з коментами глюки. Мені не надійшла відповідь від [info]logvynenko@lj, а Вам, мабуть, надійшла моя відповідь (на яку Ви оце відповіли) йому. Неприємна ситуація.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]kiev_npokypop@lj
2007-11-18 17:07 (ссылка)
це, мабуть, ФСБ

повідомте, чи надійщла Вам відповідь

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ex_pamerast@lj
2007-11-18 21:59 (ссылка)
Повідомляю, що надійшла.
А щодо єврейських расових жидівФСБ, що контролює лайвджорнал, то як учить нас Міцгол, від нього треба тікать до хвідонету ))

(Ответить) (Уровень выше)


[info]soncezajchyk@lj
2007-11-19 07:23 (ссылка)
до речі, у мене щодо присутності Зеленського теж виникло питання. Я собі на нього відповіла як "залучення додаткової глядацької аудиторії та спроба "оживити" шоу". Я помиляюся?
Направду, склалося враження, що йому було страшенно незрунчо там бути, чого варте оця якраз репліка про самого НЕ.

Поза тим, хлопці, ви великі молодці. Щоб там не казалося, шоу дивилося на одному диханні і взагалі справа цікава.
Правда, ніяк не могла позбутися бажання вискочити посеред площадки і сказати: стійте, пацани, я вам зараз усе поясню! все ж так просто!:))
Особливо під час дискусій про кров і місце народження.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]logvynenko@lj
2007-11-17 20:56 (ссылка)
да, таж фігня, це ппц просто, я дужже здивувався побачивши оте чмо в студії.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]logvynenko@lj
2007-11-17 20:58 (ссылка)
да, але усе інше мені сподобалося)))
здивував список тих, хто відмовився (

(Ответить) (Уровень выше)


[info]arturclancy@lj
2007-11-17 20:59 (ссылка)
ну я чмом его не считаю, я его незнаю:)

просто не понял к чему он там - все люди известные, чего-то достигшие. Быть просто мелким комиком на телевидении - не уверен что это достойно звания гаранта проекта великие украинцы.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]vaxo@lj
2007-11-17 21:06 (ссылка)
ви помиляєтесь. він не українофоб. він просто не такий як ви.

таких як Володя Зеленський - мільйони. і, сумно, якщо ви цього не хочете помічати.

проект - то не ліки для країни, це рентген. давайте отримаємо результати, а потім будемо думати як лікувати і чи треба?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]logvynenko@lj
2007-11-17 21:13 (ссылка)
я їх бачу щодня, але не хочу, згоден;)

подивимось, що вийде:) я ж без претензій, просто здивувався, що таке от запросили та й по всьому:)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]vakin@lj
2007-11-18 07:00 (ссылка)
< таких як Володя Зеленський - мільйони. і, сумно, якщо ви цього не хочете помічати.
Напевно, я не зовсім зрозумів формат програми. Мені здавалось, що ці люди - інтелектуальна еліта нації, і саме тому поява там Володі Зеленського (до якого я віднушусь без фанатизму, але з повагою) була дещо незрозумілою. Я не побачив кретеріїв, за якими він був запрошений. А що до "таких як Володя Зеленський - мільйони" - мені здається, що його "типовість" (як зірки шоу-бізнесу) досить-таки відносна. :)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]siniestrorate@lj
2007-11-19 13:33 (ссылка)
Зеленский - очень популярный перзонаж развлекательного вещания Интера (с которым он на контракте). Его участие в прямом эфир - способ привлечения и удержания дополнительной аудитории. ;)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]orko@lj
2007-11-18 07:24 (ссылка)
Про "не ліки", не згідний. Ви чудово знаєте, що більшість нехай лише молоді уяви не має про існування половини історичних фігур (українців), що обговорювались в передачі. А це складова ідентифікації людей як нації.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]galimsky@lj
2007-11-17 20:56 (ссылка)
Все буде добре.

(Ответить)


[info]xmmk@lj
2007-11-17 20:59 (ссылка)
Вітаю і дякую.

(Ответить)


[info]zhuravlyk@lj
2007-11-17 21:03 (ссылка)
Було цікаво. Із задоволенням обговорила деякі моменти і персонажі зі своїми гімназистами. Дякую за цікаві доповнюючі деталі.

(Ответить)


[info]jaroguara@lj
2007-11-17 21:15 (ссылка)
Здоровенне дякую за лінк!!

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-17 21:18 (ссылка)
будь ласка, бо я сам щойно передивився повністю. бо бігав як скажений навколо павільйона - не все чув і тим більше бачив.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]jaroguara@lj
2007-11-17 21:19 (ссылка)
а мене френди тільки по скайпу дражнили, що дивляться -- а я в Польщі...

(Ответить) (Уровень выше)


[info]logvynenko@lj
2007-11-17 21:25 (ссылка)
до речі, знову це не закид, просто цікаво:)
Шустер коли почав вести Свободу Слова намагався українською говорити і казав, що вчиться. Вже перестав вчитися?:) зв'язку з ним нема ніякого, а цікаво, чому закинув навчання :)))

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-17 21:30 (ссылка)
не знаю, не питав. на "Інтері", на відміну від "плюсів" більшість співробітників російськомовні. це одна з причин, я так думаю.

україномовні з ним спілкуються українською.

я всякі тексти і довідки пишу здебільшого українською. Савік їх читає. та й на слух все розуміє.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]logvynenko@lj
2007-11-17 21:35 (ссылка)
= ) єсно, дякую:) як буде нагода - запитайте, цікаво:)

тільки порівнювати варто було не з плюсами, а з айсітіві, де була і є "Свобода Слова". хоча пів на другу ночі вже, що одне, що інше... )))

а це вже закид - сайт має дефолтно російську мову, а на українську - перехід. причому українську кукіз не запам'ятовує, прикро це : (

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]u_t_a@lj
2007-11-18 06:18 (ссылка)
Для Интера с пророссийскими инвесторами - это естественно

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-18 12:08 (ссылка)
у мене вдома завантажується з української. не приплітайте інвесторів - їм ще стартової сторінки сайту для повного щастя не вистачало.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]otar@lj
2007-11-18 11:33 (ссылка)
Слухай, а з сайтом - негарно. "Українська" версія - це просто знущання. Там немає майже жодного тексту українського. Біографії великих - тільки російською. Хоча б для пристойності варто було б перекласти. Я оце вчора побачив, засмутило :(

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

обережніше про пристойність
[info]vaxo@lj
2007-11-18 12:23 (ссылка)
таке враження, що ми ходимо на різні сайти:

у мене все україномовне - головна, новини, постаті, концепція, ФАК тощо.

http://www.greatukrainians.com.ua/concept/
http://www.greatukrainians.com.ua/country/ukraine/a/
http://www.greatukrainians.com.ua/faq/
http://www.greatukrainians.com.ua/country/ukraine/66.html

і так далі

ти бачиш те, що хочеш бачити.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: обережніше про пристойність
[info]otar@lj
2007-11-18 12:27 (ссылка)
Присягаюся, що вчора ввечері більшість матеріалів була російською (на момент, коли я переглядав сайт, пишучи новину). Оскільки глюків у мене не спостерігається, думаю, що просто проапдейтили ці всі сторінки (я вчора вже жалівся) :) Вибач за (як виявилось) безпідставний наїзд.

(Ответить) (Уровень выше)

Re: обережніше про пристойність
[info]otar@lj
2007-11-18 12:34 (ссылка)
Перепитав у ближніх - є підтвердження, що в мене таки не глюки, і сайт українізували саме за сьогодні. Не ображайся :)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: обережніше про пристойність
[info]vaxo@lj
2007-11-18 12:52 (ссылка)
Отаре, вибач, але це глюки або гірше...

сайт існує місяць. весь цей час, з першого дня він був україномовним.

запитай Остапа Кривдика. всі біографії писалися українською!!! а лише потім перекладалися - це закінчилося кілька тижнів тому.

вчора ніхто з працівників проекту не працював - законний вихідний, тому й твої припущення безпідставні.


(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: обережніше про пристойність
[info]otar@lj
2007-11-18 12:53 (ссылка)
Очевидно, треба розібратись. Бо вчора українська версія була лише /ua , і там нічого, крім назв рубрик, не було українською. Я досить багато часу провів на сайті, шукав там багато чого, і абсолютно впевнений, що гіпертермії в мене в цей час не було.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]man_suit@lj
2007-11-17 21:48 (ссылка)
> чимало людей: в миру, на телебаченні і в жж, зайняли залізобетонну позицію

Ну, вы, так сказать, повесили на стену новое зеркало. Те, кому не нравится отражение, частенько во всем винят тех, кто зеркало вешал.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-17 22:31 (ссылка)
хорошо сказано. спасибо.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]man_suit@lj
2007-11-18 00:20 (ссылка)
Посмотрел только что всю передачу (спасибо за линк). Мне, как воинствующему космополиту, очень понравилось. :) Особенно понравились результаты голосования аудитории по трем основным критериям определения украинца. :))

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-18 00:25 (ссылка)
о, хорошо, что вам понравилось!

жаль, что смогли собрать не всех, кого хотели. но это уже детали.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]olhica@lj
2007-11-18 03:48 (ссылка)
в мене виникла така думка, що більшість запрошених є відомими людьми сьогодення. Тобто за 1, 2, 5 років про багатьох з них ми можемо забути і навіть не згадаємо, чим саме вони відзначилися!
Хотілося б побачити тих українців, які доживають своє життя в забутті, при тому, що все життя подарували для держави...

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-18 12:18 (ссылка)
а конкретно? чи ті, які в забутті, відомі й авторитетні для глядачів, вони їх взагалі знають?

(Ответить) (Уровень выше)


[info]pani_grunia@lj
2007-11-18 04:04 (ссылка)
хотіла додати. я дуже чекала, що упродовж місяця щодня демонструватимуть фільми-нариси про життя номінантів. за один минулий вечір люди не розширять свої знання і не навчаться толерантності, не змінять своє ставлення до героїв. колись на СТБ був цикл соціальних роликів про відомих діячів. є ж досвід, матеріали. якщо формат передачі передбачає тільки таку структуру - тоді сумую. інакше я би щовечора сідала за ящик :)

і про ведучу. шкода, що на українському телебаченні є лише перелякані помічниці волшебніка-коперфільда. і немає інтелектуалок, харизматичних жінок.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]ponka@lj
2007-11-18 05:46 (ссылка)
є, але їх з Інтера вигнали...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]viebelle@lj
2007-11-18 16:36 (ссылка)
цікаво дізнатися, а це хто, наприклад?

(Ответить) (Уровень выше)


[info]_torba@lj
2007-11-18 05:48 (ссылка)
Наскільки я зрозумів, вони викупили британський формат, а значить працюють так, як англійці?

(Ответить) (Уровень выше)


[info]wiewior_ka@lj
2007-11-18 08:16 (ссылка)
Повністю згідна, Гомонай виглядала повністю безбарвно. Її там взагалі могло не бути, і програма від того зовсім б не втратила.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]soncezajchyk@lj
2007-11-19 07:35 (ссылка)
а патрони хто б подавав?:)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]photus@lj
2007-11-18 10:30 (ссылка)
+100 schodo program same pro nominantiv. ty ozvu4yla moju mysl' =)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]viebelle@lj
2007-11-18 13:40 (ссылка)
плюсадін, да
особливо стосовно ведучої

(Ответить) (Уровень выше)


[info]soncezajchyk@lj
2007-11-19 07:34 (ссылка)
"помічниці волшебніка-коперфільда" - виявляється, таку характеристику дала не лише я, ндя.
направду, мені її було страшенно шкода весь час. Оосбливо після фрази "Аня (чи як її звуть?), готовьтесь оглашать результаты"

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]pani_grunia@lj
2007-11-19 07:37 (ссылка)
у неї був вигляд "мамо, забери мене звідси. коли це все закінчиться".

(Ответить) (Уровень выше)


[info]vaxo@lj
2007-11-19 21:36 (ссылка)
Дорога Віро, мав справи - тому не відразу відписав.

протягом місяця "Інтер" показав, думаю, з двадцять сюжетів про видатних людей, іноземний досвід "великих", праймеріз тощо. цього достатньо, щоб пересічна людина зробила висновок, що програму треба подивитися і, можливо, проголосувати. це неперіодична програма, а справді проект, ціль якого спонукати до голосування. тому щовечора дивитися "ВУ" не вдасться - та й це нікому в нашій европейській країні насправді не потрібно.

за наслідками волевиявлення буде сформована сотня "великих українців" - і про кожного з них нами буде зроблено або сюжет, або фільм. це вимагатиме чималих зусиль і ми їх докладемо.

вимагати більшого - навряд чи справедливо. тим більше, що в традиціях українства ХХІ ст. все одно залишається традиція обливати брудом усе, що живе і рухається, топити в багні недавніх друзів і таке інше.

а звичайний глядач - дивиться, дякує Богові і живе собі. без воплів про неньку, "кадетів" і ющенків-тимошенків.

що заважає всім ЗМІ - від "Сільських вістей" до Телекритики" чи "Новинаря" розповідати про щось соціально важливе, не вимагаючи цього від інших? якби, приміром, пан Санден (Ложкін) розпорядився про вкладку про великих українців (письменників, видавців, україномовних топ-менеджерів тощо) у всіх його виданнях. це було б дуже добре )))

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]pani_grunia@lj
2007-11-20 03:05 (ссылка)
згодна. запитаю в керівництва :)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]igordudnik@lj
2007-11-20 10:59 (ссылка)
У Корреспонденті була колись серія статей "Наші там", про етнічних українців що досягли значних успіхів за межами України.
Але, Вахтанґ, невже Ви думаєте що хтось безкоштовно рекламуватиме вашу передачу?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-20 13:42 (ссылка)
боже ж мій, я взагалі про гроші не думаю. мені це нецікаво.

я просто написав про те, що пропонуючи комерційному каналу щось робити соціальне, треба те саме запропонувати своєму власнику. от і все.

про безкоштовне не йдеться за будь-яких обставин. бартер - наше всьо. )))

я, звісно, жартую. ми цього не потребуємо.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]olhica@lj
2007-11-18 04:19 (ссылка)
а на сайті голоси приймаються?

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-19 21:18 (ссылка)
так, я проголосував - правда, не з першого разу. з кожного комп"ютера - один голос.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]_torba@lj
2007-11-18 05:47 (ссылка)
Не сприймайте критику (чи наїзди) так. Невже ви сподівалися, що всі будуть в захваті? Перша програма була цікава. На відміну від Логвиненка, Зеленського українофобом не вважаю. Думаю, його присутність на програмі була цілком обгрунтована. Як, зрештою, і Симоненка, який би він не був неадекватний.
Обов’язково дивитимуся програму настпуної п’ятниці. Успіхів вам.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-18 12:42 (ссылка)
критика - то критика, дещо вже лунає.

наступної п"ятниці "ВУ" не буде. до 14 грудня триває голосування.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]ponka@lj
2007-11-18 05:50 (ссылка)
я бы сказала, что с рекламой сильно перегнули палку. ибо реклама шоу достала больше чем предвыборная агитация. и в итге - закончить все практически фашистской дискуссией - можно ли считать великими украинцами людей, которые родились не в Украине, которые не разговаривали на украинском, брюнетов, евреев и велосипедистов бреед.
и голосвание за деньги тоже уже достало.

в общем, вышла очередная свобода слова савика шустера уже на третьем канале с темой дня "как у фашистов"

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-18 12:46 (ссылка)
если лично для вас Гретцки, Кобзон, Ворхол, Любавичский ребе, Ахматова - великие украинцы, то это не означает, что для всех ваших друзей и френдов тоже. не верите, спросите об этом у себя в жж и вы увидите, что такое фашистская дискуссия.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ponka@lj
2007-11-18 15:25 (ссылка)
знаете, для многих украинцев и еврей не может быть великим украинцем. почему ж не поставили вопрос "может ли еврей быть великим украинцем?". а, про негра, негра не забудьте спросить!

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-19 21:55 (ссылка)
зря іронізуєте, крім нас із вами не так багато людей в Україні погодяться визнати єврея чи негра великим українцем.

а в жж й поготів.

тут за тіпа широкими поглядами й усмішками приховуються низькі інстинкти.

зрештою, ми ж таке по суті питання поставили в програмі - 30% людей в студії сказали "ні!".

(Ответить) (Уровень выше)

О, я ждала этот пост! :)
[info]u_t_a@lj
2007-11-18 06:03 (ссылка)
3 замечания по поводу Шустера:
1. Был плохо подготовлен - не знал канвы передачи наизусть без бумажки, не мог держать внимание аудитории.
2. Украиноязычная ведущая на его фоне смотрелась очень блекло.
3. Шустер, будучи рускофоном, не воспринимал предложения по изменению контента от украиноязычных гостей, зато "вольно-невольно плясал под дудку" русскоязычного Симоненко.

С этим нужно что-то делать :)

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

Re: О, я ждала этот пост! :)
[info]ponka@lj
2007-11-18 06:37 (ссылка)
Шустер, будучи рускофоном, не воспринимал предложения по изменению контента от украиноязычных гостей, зато "вольно-невольно плясал под дудку" русскоязычного Симоненко.
------------
ага. в Украине нет приличных своих ведущих? "варяг" по умолчанию лучше?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: О, я ждала этот пост! :)
[info]u_t_a@lj
2007-11-18 13:19 (ссылка)
Я знаю только одного укоаиноязычного человека, который может вести передачи такого формата - Анна Безулык, но она с конкурирующего канала :)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: О, я ждала этот пост! :)
[info]ponka@lj
2007-11-18 15:02 (ссылка)
мне кажется, что Александр Колодий тоже смог бы. Харизмы и энергетики ему хватало

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: О, я ждала этот пост! :)
[info]vaxo@lj
2007-11-19 21:44 (ссылка)
теперь этот замечательный энергетичный ведущий вовсю обцеловывает на "Киеве" Леонида Черновецкого. ему не до "великих украинцев". забавно читать ваши размышления об этом тв-харизматике...

А Анна Безулик - согласен, классная. приятно с ней работать и общаться. было дело.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]lusyenka@lj
2007-11-18 06:43 (ссылка)
мало было женщин среди гарантов, очень жаль, что не было Нины Матвиенко

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-18 12:52 (ссылка)
она не смогла, готуется к сольному концерту. так сказала редактору.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]lusyenka@lj
2007-11-18 17:48 (ссылка)
концерт это супер, надо сходить обязательно!

(Ответить) (Уровень выше)


[info]lusyenka@lj
2007-11-18 06:45 (ссылка)
а почему запретили спрашивать космонавта про национальность и связь с Украиной? я так думала, что в этом и был весь смысл связи с ним?

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-19 06:27 (ссылка)
Путину не нравицца, наверное.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]zuzichka@lj
2007-11-18 08:59 (ссылка)
це було супер. я навіть забула, що хотілараніше лгти спати:)))

(Ответить)


[info]photus@lj
2007-11-18 10:26 (ссылка)
Vaxo, meni li4no duzhe spodo, cikavo, novo, veselo navit' ;) no ot nipajmu, sho tam zabuly Derugina i Zelenskyj ))) osoblyvo prysutnist' Deruginoi zdyvuvala %)
a vasche kaneshna klas, skoda, sho next time azh za misjac'. a potim? oce dva razy i vsjo? =(

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]ponka@lj
2007-11-18 15:27 (ссылка)
вообще-то она, как минимум, олимпийская чемпионка и тренер многих чемпионок. несмотря на всю ее неоднозначность. и она со своими питомицами выиграла для страны куда больше медалей, чем все футболисты вместе взятые. с хоккеистами вместе.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]vaxo@lj
2007-11-19 21:46 (ссылка)
Аню, все це дуже суб'єктивно - тобі вона не подобається, а мені подобається. спортсмени взагалі погано говорять. її спортвині і тренерські заслуги перед Україною бездоганні. тому мене дивують зойки щодо неї, а кого було - цицеронів Шевченка А. чи Клочкову кликати?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]photus@lj
2007-11-20 07:08 (ссылка)
ти правий, звісно, це все стандартні очікування від проекту - всі учасники мають бути мало не бездоганними.
нада ізбавляцца від стереотипів, напевно ;)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]otar@lj
2007-11-18 11:25 (ссылка)
Прикра ситуація з Адою Роговцевою - вона відмовилася приходити на програму, де буде Табачник

Її можна зрозуміти :)

Дякую за лінк, проапдейтив нашу новину. Якщо є детальніша інфа про рейтинги - буду вдячний, бо прес-служба дала тільки частку.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]igordudnik@lj
2007-11-20 11:02 (ссылка)
Ще раз переконався, що Аду Роговцеву є за що поважати!

(Ответить) (Уровень выше)


[info]rafalovych@lj
2007-11-18 11:38 (ссылка)
Вітаю! Як на мене, успішний почин. Високий рейтинг і скептицизм щодо того, що "про історію дивитися не будуть" підтвердив, що тупі гумористичні проекти по вечорах не всіх захоплюють.

Із зауважень, які пригадуються:
Склад авдиторії, присутньої на зйомках, формувався з метою досягнення репрезентативности опитувань, які проводилися.
Але яким чином відбиралися особи, які брали безпосердню участь в обговоренні? Смішно робиться, коли формат програми змусив Брюховецького або Литвина (при всьому моєму несприйнятті останнього) вести дискусію з Зєлєнскім. Це виглядало смішно. Що там робила Дєрюгіна?
Мені видалося дуже награним спілкування з офіцером збройних сил іноземної країни (не найбільш дружньої до України), який вивісив наш прапор. Цікаво, якби не все так мирно закінчилося з флотом, Тузлою або осінню 2004, де би був той прапор?

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-18 12:57 (ссылка)
дякую за привітання!

а чому не Дерюгіна? велика спортсменка, видатний тренер і красива жінка.

а мені здалося дивовижним почуття патріотизму у Юрія Маленченка. що ж ви, українці за народ такий - навіть у 100%-ному позитиві шукаєте якусь цятку лайна - до чого тут Тузла і 2004 рік?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]rafalovych@lj
2007-11-18 13:52 (ссылка)
Можливо, я не досить коректно висловився, але справа не в намаганні знайти цяцьку лайна. А в тому, що особисто я (без снобізму) не бачу українським патріотом офіцера, що склав присягу державі, для якої саме існування української державности, є доказом її геополітичної неспроможности. Я не маю ні найменшого права засуджувати пана офіцера, кожен сам для себе обирає шлях, і світ є занадто складним, щоб сприймати його в чорно-білих барвах (цей же пан офіцер навряд чи в космос полетів би, працюючи в Україні), але, якщо назвався грибом, будь-ласкавим залізти до кошика. Тому і патріотичні сентименти з його вуст для мене звучать награно. А 2004 та ін. - просто приклади, коли ці патріотичні сентименти пану офіцеру, напевно, не завадили б виконати накази командування.

Дєрюгіна - жінка гарненька, ніц не заперечиш, але в дискусії з Брюховецьким, Поповичем, навіть Литвином і таварісчом Табачніком, думаю їй було не дуже комфортно )) Як і Зєлєнскому. Як, до-речі, і їм було б мало що сказати, якби мова йшла про гімнастику.

Але це скромна думка одного з глядачів. А в цілому проєкт, як мінімум, потрібний суспільству, насамперед, як майданчик для того, щоб усвідомити, яку колосальну спільну спадщину ми маємо, попри всі намагання виродків, які перед кожними виборами намагаються довести протилежне.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-19 06:16 (ссылка)
тоді українськими патріотами не були Хмельницький, Кожедуб, Мазепа...

йдеться не про сентименти, а про те, що він не приховує свого українства - хоч це не толерується в Кремлі.

про виродків - погоджуюсь.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]rafalovych@lj
2007-11-19 07:06 (ссылка)
За Мазепу і Хмельницького - файно підмічено, але вони свій вибір рано чи пізно в силу тих чи інших обставин зробили (за це вони і будуть, сподіваюсь, в десятці). Якщо такий вибір колись зробить Маленченко, я буду першим, хто зніме перед ним капелюха.
За Кожедуба мені важко говорити, я ніколи про нього не читав нічого, що не було б пропагандою.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]odd_n_nasty@lj
2007-11-18 12:24 (ссылка)
от за інтернет версію величееезне спасибі!

(Ответить)


[info]ex_elenayas@lj
2007-11-18 15:28 (ссылка)
Мені відчулося що все це було ще сирим, або недозрілим. Гарна мета знайти великих українців. Але я вважаю, що цей формат може мати ще й мету збудження національної самоповаги і стимулювання громадянського почуття. Але цьому не сприяє саунд трек програми, який звучить відірвано від дії і тексти ведучих були слабки. І найголовніше : Якщо ця команда є гаранти і оцінювачи величності українців, то ховайся , хто може.
Ну, як я розумію і поважаю Аду Роговцеву. Тепер ще й за відмову обирати великих українців поряд з Табачником.
А Симоненко, який є професіональний комуніст для заробітку, може бути авторитетом для українців? Чи розмова з ним може спровокувати рейтинг? Чим він цікавий? Тим брєдом? Або Мороз, якому загрожує публічне забуття, і що зараз буде сидіти на усіх без винятку телешоу з самовипуклюванням.
Вже мильон разів ці люди себе популяризували для того, щоб й надалі втриматись у фінансово вигідному полі. Скільки вже їх можна слухати, робити їх героями передач. До речи, преклоняюсь перед паном Мирославом Поповичем. От де кладезь мудрості і національної самоповаги. Дуже хочу познайомитись з ним. Бо філософія - це частина моєї професії. А де Любомир Гузар? Та ще багато чого можу показати професійно. Вахтанг, якщо цікаво, можемо зтелефонуватись( ото слово продукувала:)

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]u_t_a@lj
2007-11-18 15:54 (ссылка)
В точку.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]vaxo@lj
2007-11-19 21:50 (ссылка)
я люблю владику Гузара, але він монологічний чоловік. а в нас дискусія, а не програма "слово пастиря". і ще - якщо кликати його, то тоді має бути і хтось з православних. якої деномінації?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ex_elenayas@lj
2007-11-19 22:43 (ссылка)
Монологічність владики Гузара не означає його нездатність висловити концентровану думку у дискусії. До того ж я не відчула вагомості тої дискусії, коли питання глибоке по суті і пов*язане з моральністю або патриотизмом дискутували персони, які лише формально позіціонують себе, як українці, але не здатні любити цю землю.Та й моральність їх під великим питанням. Або їх аморальність без запитань. Якщо під гарантами планувались національні авторитети у гарному сенсі цього слова, то таких там була меншість.
І постать пана Гузара не має бути обов*язково формально врівноважена кимось з іншої конфесії. Це ж не набір для команд на змаганнях. Як я розумію мету, це запропонувати суспільству приклад вагомого внеску в розбудову держави Україна і роз*яснити, що це робилось людиною щиро і з любов*ю.
Бо таки люди в історії України і є її зірки, що можуть покликати нові покоління українців любити свою землю і поважати її.
І це тільки одне питання про владику Гузара. Але передача викликаля їх багато. По текстах, по риториці ведучих і ємоційному стилю тощо. Як резюме: не було відчутно величі і національної поважності, і вагомості тої дискусії. Це залежить від усіх факторів, найважливіше, психологічного сценарію. А його і не було. Вахтанг! Якщо буде вільний час можемо зустрітись,я розповім, бо тут місця не в досталь для аналізу. Сорі за такий об*єм комента. До речи, повага і любов до України одного Вахтанга Кіпіані є відчутною, а у цьому шоу цього не проявилось з усіх учасників.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]viebelle@lj
2007-11-18 16:30 (ссылка)
встигла подивитися шматочок, ідея і дискусія навколо неї дуже сподобалися, ведучі - не всі ;))
це якось навіть не по-українськи, сперечатися на тему "хто в нас великий" читай хороший, значно традиційніше виглядає розмова на тему "хто в нас більший козел". і саме ця відмінність дуже вставила
Так що успіхів великим українцям!

(Ответить)


[info]olena_risu@lj
2007-11-18 19:45 (ссылка)
Я певний час боролась зі своєю мамою, яку більше цікавив шуфрич з якимось російським екологом, які у цей час лаялись на ICTV, не стримуючи жодних емоцій. Але зрештою я пермогла і вона пішла спати ))
А мені, хоч і не все, але сподобалось. Дякую!

(Ответить)


[info]chortenia@lj
2007-11-19 05:36 (ссылка)
Підтримую пані Груню. Думала і сподівалась, що самому голосуванню передуватиме серія програм про номінантів на звання великих українців. А то якщо увесь захід зводиться до обговорення гарантами і просто голосування. тоді це не цікаво і сприятиме виникненню все більше суперечок. На свій превеликий жаль і сором про деяких номінантів знаю тільки поверхово, про деяких взагалі нічого. А так хотілося б, і, думаю, не тільки мені. Взяти того ж Франка, який мені найбільше імпонує зтього списку. усі знають, що він був поетом та письменником, мало знають, що він був чудовим перекладачем і перекладознавцем, політиком, вченим і т.д.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-19 06:13 (ссылка)
все кажете вірно, але жоден канал в світі не робитиме того, що ви хочете. це нереально.

а от про першу сотню - вже за наслідками голосування - ми зробимо. факт.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]chortenia@lj
2007-11-19 08:33 (ссылка)
Чесно, чесно???
Тоді чекатиму

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-19 21:52 (ссылка)
тю, канешно чесно.

так було і задумано. те, що ви чекаєте буде навесні.

тільки чим далі, тим менше я бачу сенсу в цій роботі. все одно, даруйте, доморощенні "оборзєвателі" все іспаскудять.

національний спорт такий. хто сам нічого не робить - всіх вчить.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]u_t_a@lj
2007-11-20 04:37 (ссылка)
Скажите честно, считаете ли Вы, что просветительская работа среди широких масс нужна? Если да, то к чему тут "доморощенни обозреватели". У вас есть доступ к такому инструменту, как ТВ, который может влиять на сознание миллионов людей, а Вы "кокетничаете" :) Сорри за критику - только из лучших побуждений и... тяги к национальному спорту :))))

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2007-11-20 05:28 (ссылка)
нужна, конечно. но не стоит рассчитывать на самое массовое из искусств - телевидение. для этого есть школа, популярные книжки и пр. мы адаптируем под украинские реалии и улучшаем в меру сил лицензионный качественный продукт. но "Интер" - коммерческий телеканал. ориентирован на показатели телесмотрения, а не на абстрактные просветительские цели.

узнал кто-то что-то, подумал, открыл лишний раз книжку - отлично. но это не является целью канала, программы. цель - сделать шоу, а в нашем случае - подтолкнуть к общенациональной дискуссии и в итоге - проголосовать. но собственно дискуссию должны реализовать институции общества - общественные организации, медиа, партии и т.д. мы готовы всячески помогать.

почему проект, созданный с вполне конкретной целью должен оправдать все ожидания уже сейчас, а не через месяц, три, полгода? откуда все эти крики наших с вами френдов, что они знают, кто победит - причем, в зависимости от кричащего - это или "злые бандеры", или щербицкие-хрущевы. я примерно представляю, каким будет результат - т.к. владею полной статистикой голосований. все будет хорошо, в меру стереотипно, в меру провокативно.

а вот насчет доступности к "инструменту" вы погорячились. я имею отношение к одной конкретной программе, у которой есть несколько часов в эфире за весь телесезон и все. да мне больше и не нужно.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]chortenia@lj
2007-11-20 07:54 (ссылка)
Нуууу, Вахтангу (сподіваюсь, що кличний написала правильно) доморощенні "оборзєвателі" - не гоже, не гоже. Проект ж робиться для людей, і вивішуєте для людей. І не всі вони інтелігентні і інтелектуали, і не всі вони поділяють вашу думку, але вони мають на це право, адже цільова аудиторія, таки люди, правда ж?

А от на цю серію передач про ТОП 100 чекатиму з нетерпінням, адже, як на мене, це найцікавіша частина проекту

(Ответить) (Уровень выше)


[info]soncezajchyk@lj
2007-11-19 07:58 (ссылка)
пардон, я вже тут багато понаписуала, але хотілося б ще додати, що найприємніше було слухати все ж "дідів" - Лук'яненка, Поповича, Брюховецького... Наймудріші, найправильніші речі говорилися, толерантність, тактовність, мудрість, лаконічність, все, що треба. Дуже хочеться в підсумковій програмі (вона ж буде після голосування, правильно?) побачити і їх, і ще людей такого ж рівня. Сподіваюся, що наступного разу літак Грицака не спізниться, якщо його (Грицака, а не літак) запрошено на підсумки.
Ну і жінок недоставало, так. Дурочка (при всій повазі перед зробленим) Дерюгіна не рахується. Шкода, що не змогли бути.

(Ответить)


[info]raw_stick@lj
2007-11-19 08:52 (ссылка)
Дивився. Попри одіозні пики в студії, вважаю, що передача справді вдалася, що було піднято важливі теми і обговорено настільки коректно, наскільки було можливо за таких тем і такої публіки.

Ліну Костенко цілком розумію - це не її стихія і взагалі не її формат. Не можна мішати святе з грішним :)

Позиція Ади Роговцевої також зрозуміла і заслуговує на повагу.

Ще маю питання з процедури голосування:
1. Скільки разів можна голосувати СМС-ом? Логічно було б, якби безліч: скільки грошей не жалко - стільки й голосуєш. Натомість мені прийшло підтвердження, що "голос враховано", лише після перших трьох разів, а далі гроші з рахунку брало справно, але підтвердження не надходило.
2. Скільки разів можна голосувати з тієї самої айпи? Після того, як я проголосував зі сайту, знову зміг відкрити форму. Чи це означає, що наполегливий дятел може сісти за комп"ютером, і голосуючи денно і нощно, зробити великим українцем Патріса Лумумбу?

P.S. Пані Гомонай - вивчити керування прийменника "по" (не давальний, а місцевий відмінок).

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]velykiukrainci@lj
2007-11-19 20:37 (ссылка)
Скільки разів можна голосувати з тієї самої айпи?
Один. На забороні свідомо не акцентували, аби не було спокуси.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]vaxo@lj
2007-11-19 21:57 (ссылка)
а смсити можна поки вистачить грошей )))

про вашу скаргу щодо відсутності підтвердження я скажу, кому треба.

але насправді мали б бути враховані всі пересилання.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]waterslonique@lj
2007-11-20 17:28 (ссылка)
Вахтанг, поздравляю с почином! Но присоединяюсь к уже прозвучавшим мнениям - мы с супругой ожидали серии передач о каждом из великих украинцев. Что ж, дождёмся весны и определения сотни самых великих. Хотя после года работы в известном журнале я питаю стойкое отвращение ко всем без исключения "топ-100" и "супер-200" (((((. Но нам действительно интересно было бы узнать, скажем, о том, воевал Роман Шухевич за нацистов или всё-таки за независимость Украины? И чувствует ли себя украинцем Чак Паланик? И что из биографии Т.Г.Шевченко правда, а что - вымысел савецкой пропаганды? Так что, очень ждём...

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]u_t_a@lj
2007-11-21 17:20 (ссылка)
По поводу Шевченко - почитайте Оксану Забужку, у нее есть исследование, очень интересно :)

(Ответить) (Уровень выше)