Войти в систему

Home
    - Создать дневник
    - Написать в дневник
       - Подробный режим

LJ.Rossia.org
    - Новости сайта
    - Общие настройки
    - Sitemap
    - Оплата
    - ljr-fif

Редактировать...
    - Настройки
    - Список друзей
    - Дневник
    - Картинки
    - Пароль
    - Вид дневника

Сообщества

Настроить S2

Помощь
    - Забыли пароль?
    - FAQ
    - Тех. поддержка



Пишет vaxo ([info]vaxo)
@ 2006-07-08 15:18:00


Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Актуаль.Но!
Країна втомилася від безпринципних брехунів і принципових слабаків.


(Добавить комментарий)


[info]flakelviv@lj
2006-07-08 09:32 (ссылка)
І від слабеньких брехливих принципів.

(Ответить)

тепер зорзумів слова Мрідули Гош
[info]posmixator@lj
2006-07-08 09:46 (ссылка)
коли вона після виборів сказала "це жах, що ПРП_ПОРА і УНП не пройшли в Раду - якраз ці лююи були основою помаранчевої коаліції, несли її цінності, а тепер ці всі решта..."

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

спробував виписати принципи Майдану
[info]posmixator@lj
2006-07-08 09:48 (ссылка)
http://posmixator.livejournal.com/95336.html

цікаво би було почути Вашу думку.

(Ответить) (Уровень выше)

Re: тепер зорзумів слова Мрідули Гош
[info]didaio@lj
2006-07-08 10:24 (ссылка)
ІМНО, основною рушійною силою ПР була Тимошенко.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: тепер зорзумів слова Мрідули Гош
[info]ducktell@lj
2006-07-08 10:49 (ссылка)
тимошенко була головною зіркою революції. рушійною силою були порошенко, зінченко, безсмертний, луценко. а якби ющенко не стримував юлю, то революція закінчилася б на другий день, причому кров'ю.

(Ответить) (Уровень выше)

Re: тепер зрозумів слова Мрідули Гош
[info]vaxo@lj
2006-07-08 13:34 (ссылка)
правильно казала п. Гош. бо, хай там як, "Пора", УНП, "Віче" були б на порядки безпечнішими для громадян і держави, ніж улюбленці помаранчевого електорату за версією 26.03.2006.

я проїхав понад 50 міст і сіл Закарпаття, Західної України та Правобережжя і постійно казав, попереджав, що якщо хочете справді нової влади обирайте нових людей. при цьому, зрозуміло, що помилки можливі, але обирати старих брехливих політиків як альтернативу молодим і патріотичним вважав аморальним. тепер нехай любі "помаранчеві" виборці картають самих себе.

вони знали все - і про Юлю з Абдуліним та Фельдманом, і про "НУ" з Івченком та Кінахом, есдеком Заплатинським і баскетболістом Волковим (читай - Фірташем), і про Соцпартію з маріупольсько-донецько-харківськими "баронами". тож, нехай тепер отримують повне задоволення.

не буду казати за інших - особисто я разом з Віктором Пинзеником, Тарасом Стецьківим і Михайлом Косівим пп. виборців про це попереджав.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: тепер зрозумів слова Мрідули Гош
[info]kotyhoroshko@lj
2006-07-09 19:13 (ссылка)
і все-таки, вина є й на вас. бо не змогли переконати.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: тепер зрозумів слова Мрідули Гош
[info]anatas@lj
2006-07-10 03:09 (ссылка)
він все ж не мессія... нехай кожен відповідає лиш за себе...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: тепер зрозумів слова Мрідули Гош
[info]kotyhoroshko@lj
2006-07-10 05:46 (ссылка)
у цьому випадку він є членом команди, яка не змогла пройти до парламенту.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]didaio@lj
2006-07-08 10:23 (ссылка)
Країна втомилася від недієздатності БЮТ та НСНУ.

(Ответить)


[info]anatas@lj
2006-07-08 10:57 (ссылка)
що цікаво, яку б дурницю не зробила Патртія Регіонів - вона ніколи не втратить свій рейтинг, у неї досить стабільний електорат. А от для НСНУ, БЮТ і СПУ втратити свій рейтинг досить просто. Якщо зараз провести перевибори, то СПУ не пройде 4% бар'єр, а НСНУ вже також може не пройти, енівей наберуть точно меньше 10%... Тепер це натовп людей без політичного майбутнього... БЮТ покищо найменьше себе дискридитував, але що він сам може?

якби помаранчеві справді почали працювати, а не дерибанити, то наразі б мали впливову коаліцію, можливо конституційну більшість, а так отримали те що заслужили.

Важко уявити яка тепер нас чекає криза в політиці, економіці і культурі...

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]mamay_m@lj
2006-07-08 12:59 (ссылка)
БЙуТ має протестну спрямованість. Їм ще б тарасика прикупити і вони мали б свої гарантовані 10% завжди

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]anatas@lj
2006-07-10 03:01 (ссылка)
Вони мають такий рейтинг, бо його здуру їм подарував НСНУ...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]mamay_m@lj
2006-07-10 10:21 (ссылка)
Так, але це тільки частка проблеми, бо хоч у цих політичних сил близькиі виборчі поля, але сама психологія людей які голосують за тих і інших ріжна.
Гадаю в БЙуТу відсотка 3-4, НСНУшних, а інші розпорошилися соміж "неголосую" "Проти всіх" і національно спрямованими партіями відомо якими.
То ще є великою роботою створити якусь більш-менш цілісну українську партію яка думає по українски.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]bndr_ndrj@lj
2006-07-08 21:58 (ссылка)
Про яку це ви культуру говорите? Українська культура давно довела свою самостійність і незалежність від політичних зрад і контреволюцій різних гатунків. Jebać politykę!

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]anatas@lj
2006-07-10 02:59 (ссылка)
Ну другу державну ПР зараз не введе, бо не має конституційної більшості... але боюсь я що ті крихти українізації, які принесли помаранчеві, можуть зникнути...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]bndr_ndrj@lj
2006-07-10 04:54 (ссылка)
Ви написали ПР, і перша моя думка була - помаранчева революція. :)І вже потім здогадався, про що йдеться. Я вчора своїм знайомим сказав, що, можливо, однією з перших постанов нового уряду буде скасування україномовних перекладів у кінотеатрах. Здивуюся, якщо ні.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]anatas@lj
2006-07-10 04:58 (ссылка)
отож.... це ж таке ущимлення російськомовного населення.....

(Ответить) (Уровень выше)


[info]kotyhoroshko@lj
2006-07-09 19:12 (ссылка)
не факт, що ПР ніколи не втратись свій рейтинг

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]anatas@lj
2006-07-10 03:05 (ссылка)
не факт, але наразі вони стоять стабільно... Що обіцяв Ющенко? Він обіцяв, що він позбудеться корупції і підніме економіку, тому і обісрався. Що обіцяла ПР? Вона обіцяла дружбу з росією, підтримку російськомовних, а їхньому електорату цього достатньо щоб забути про підвищення пенсій і інші другорядні речі.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]roman_sharp@lj
2006-07-08 12:34 (ссылка)
Країна втомилася від усіх.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]mamay_m@lj
2006-07-10 11:01 (ссылка)
Країна, то таки люди. є втомлені, є такі, що і не чули про те що там відбувається.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]promonaut@lj
2006-07-08 18:49 (ссылка)
Все насправді прекрасно. Такому грунту для майбутньої сильної кандидатури будуть завидувати усі нинішні коаліціянти.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]mamay_m@lj
2006-07-10 11:03 (ссылка)
Мені здається, що сильна кандидатура може бути тільки в імперській країні

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]promonaut@lj
2006-07-14 14:14 (ссылка)
і слабкі її будують?

(Ответить) (Уровень выше)

Що чекати далі...
[info]na_legions@lj
2006-07-10 04:44 (ссылка)
Ясно, що ніякого другого майдану не буде. Думаю, що на Захіхідній Україні почне активізуватися правий рух. Типу всі зрадили і продались... А ми бля, за Україну!

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

Re: Що чекати далі...
[info]vaxo@lj
2006-07-10 10:51 (ссылка)
звичайно, не буде. зневіра у активних майданівців. а праві, на жаль, йдуть не тим шляхом - більше націоналізму, більше ксенофобії, антизахідність, войовничий антилібералізм тощо.

(Ответить) (Уровень выше)