Войти в систему

Home
    - Создать дневник
    - Написать в дневник
       - Подробный режим

LJ.Rossia.org
    - Новости сайта
    - Общие настройки
    - Sitemap
    - Оплата
    - ljr-fif

Редактировать...
    - Настройки
    - Список друзей
    - Дневник
    - Картинки
    - Пароль
    - Вид дневника

Сообщества

Настроить S2

Помощь
    - Забыли пароль?
    - FAQ
    - Тех. поддержка



Пишет vaxo ([info]vaxo)
@ 2006-08-03 14:17:00


Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Ющенко - це:
1. Зрадник
2. Слабак
3. Брехун
4. Мямля
5. Політичний труп...

І це ще не все.


(Добавить комментарий)


[info]masique@lj
2006-08-03 08:27 (ссылка)
Якось по юнацьки.
Зрештою, ми не знаємо, що за лаштунками, депутати виглядаюсь змученими.
Можливо час покаже.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

?
[info]vaxo@lj
2006-08-03 08:58 (ссылка)
...ви думаєте їх фізично катували ахметовські бойовики? їхньому життю та їхнім дітям загрожувала кара на горло?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: ?
[info]b0ris@lj
2006-08-03 09:44 (ссылка)
не хочу на шару защищать юща, но мы действительно всего не знаем. кто его знает, что там было в тех сводках сбу

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: ?
[info]vityok@lj
2006-08-03 11:09 (ссылка)
Якщо вже журналісти не знають, що там відбувається за лаштунками... дійсно, сумно, від такої прозорої політики )-:

(Ответить) (Уровень выше)


[info]tigrakotik@lj
2006-08-03 08:28 (ссылка)
зрадниками і брехунами можна назвати усіх політиків...
а от на рахунок 4 і 5 - згодна на всі 100%

(Ответить)


[info]realysilverfish@lj
2006-08-03 08:30 (ссылка)
6. "Шестьорка"
7. Негідник

(Ответить)


[info]otar@lj
2006-08-03 08:31 (ссылка)
казьол.

(Ответить)


[info]amster_bars@lj
2006-08-03 08:39 (ссылка)
кто-то в этом сомневался? :))

(Ответить)


[info]mokusha_podaga@lj
2006-08-03 08:54 (ссылка)
А мені його шкода (якщо він усвідомлює, що робить, і що робиться), бо відчувати розчарування в своїй персоні - не найприємніша річ на світі. І взагалі, враження від нього, як від малої дурненької кицьки, яка носом тиць-тиць, а голову ще не тримає

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

Ющенка шкода?
[info]vaxo@lj
2006-08-03 18:28 (ссылка)
мені теж дуже шкода!

але країну з цілком виправданими надіями - ще більше...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: Ющенка шкода?
[info]mokusha_podaga@lj
2006-08-04 05:17 (ссылка)
так. є таке.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]prophet_in_blue@lj
2006-08-03 08:54 (ссылка)
А шо було? Я щось явно пропустила.

(Ответить)


[info]evheniys@lj
2006-08-03 08:55 (ссылка)
Все вище зазначине, а також:
Помилка батьків і природи.
Ганьба Нації
Як казав вова ульянов-ленін "політічєская простітутка"

PS: Аутотренінг "незрадь майдан" неспрацював...

(Ответить)


[info]gigienishvili@lj
2006-08-03 08:55 (ссылка)
Реально Ющенко допустил две ошибки. Первую, когда назначил Юлю ПМ. Вторую, когда не сделал коалицию НСНУ_ПРУ, оставляя Мороза и БЮТ в оппозиции. Непростительны эти ошибки в том случае если делал он это из соображений абстрактной порядочности. Если они были просто просчетом в политигре, то он НЕ безнадежен.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2006-08-03 09:00 (ссылка)
так, такая логика есть. я даже готов был как гражданин смириться с вариантом НСНУ+ПР (но без Януковича!). но они (во главе с Ющенко) должны были это делать публично - объясняя гражданам все как есть, а не дерибаня должности и предавая надежды.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]gigienishvili@lj
2006-08-03 09:08 (ссылка)
Именно такой вариант и был НСНУ+ПРУ при ПМ ЕХанурове. Но даже и при ПМ Януковиче это не трагедия, если у Президента блокирующий пакет в коалиции. Полагая, что ющ все же вел к этому дело (а не отказывал из моральных глупостей тип "не зрадь майдан"), то ошибку вижу в том, что он упустил рывок Мороза из под колеса (там был типа сюрпляс на велотреке). Теперь приходится выдавливать из коалиции комми. Что дается с большим трудом.
Ну а разговоры про "предательство надежд" и "дерибан" - в пользу бедных. В любой коалиции и то и другое неизбежно.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]evheniys@lj
2006-08-03 09:28 (ссылка)
Перепрошую, можливо я занадто багато очикував, але "+ПР (но без Януковича!)" а як же кідало-підрахуй? федерасти колєсніков,клюєв,кушнарьов? азаров,піскун? як намене це повернення до стану який був, ще доподій осіні-зими 2004 року.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]max_deranged@lj
2006-08-03 09:04 (ссылка)
це все емоції

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2006-08-03 09:12 (ссылка)
а що, хтось писав про пп.1-5 - ніби це результати соціологічних досліджень чи тверезого аналізу?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]warba@lj
2006-08-03 09:23 (ссылка)
Щось занадто субь'єктивне опитування як на мене... Включили б хоча б пункти: 6.НЕВДАХА 7.Повій 8. Чоловік АМЕРИКАНКИ :) 8. Кат нації. Тоді б людям було з чого вибирати. І об"єктивності додалося б ;)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]solus_viator@lj
2006-08-03 09:34 (ссылка)
пусте. суєта суєт і не більше. нічого все-рівно не зміниться. хіба трошки гірше стане)))

(Ответить)


[info]sergm@lj
2006-08-03 09:46 (ссылка)
Мушу зазначити, що винні всі нацдеми. Думали, що як привели Президента до влади, то можна вже і по окремості йти до ВР. А народ це не оцінив.
Про ляпи самого Президента, двох його урядів та "любих друзів" змовчу - всім властиво помилятись, але концентрація голосів могла привести до перемоги.
От якого дідька НУ не йде в опозицію?

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

(Комментарий удалён)

[info]jabogdan@lj
2006-08-03 10:36 (ссылка)
Зрозуміти чи поступив Ющенко як справжній лідер нації здатний бачити дальше власного хутора,чи це була трагічна помилка-- можна буде тільки через певний проміжок часу.

На сьогодні мені хоч і гірко,але видається що у нас інших політиків на горизонті взагалі немає,це більше тривожить,як і брак у нас своїх проукраїнських журналістів та інтелектуалів здатних бачити дальше свого носа і власної кишені,які не їдять з руки.
Завоювання присутності в українському медіапросторі для пропагування українських цінностей і пріоритетів,розрив промосковської телемонополії ось напрямок який може дати електоральний результат,а відтак виграти вибори.
У нас люди не стали жити гірше за останні два роки,навіть матеріально краще,але якщо по телевізору йому день в день торочити про кризу і показувати безпорадність та скандали влади --він в таку нестабільну і слабку владу неповірить,бо боїться втратити все що має.
А для НУ справді краще було б не пхатися у владу і не ділити наслідки,бо їх там вплив буде мінімальний,а переходити разом з Тимошенко в опозицію,створювати велику і єдину опозиційну партію,чистити свої ряди.
При наявності в опозиції Президента можна мати кращу перспективу на майбутнє ніж конформізм на умовах капітуляції.
Ніхто ж не розраховує що ПР і ЄР будуть дотримуватись букви універсалу,або діючої конституції,це просто цукерок.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]evheniys@lj
2006-08-03 11:14 (ссылка)
Що є універсам? Це є офіційний документ? тоді як його класифікувати?
Він невартий навіть того паперу на якому він надрукований... його призначення просто відволікати увагу :(

PS: Доречі, якщо вони записали до універсаму проведення референдуму щодо НАТО, то чому не записали проведення попередньої роз"яснювальної кампанії? Досьогодні для більшості східняків "НАТО - ворожий західний блок"

(Ответить) (Уровень выше)


[info]nezloyc@lj
2006-08-03 10:09 (ссылка)
да, все так.
но такой груз ответственности, который несет президент страны, я бы не пожелал никому.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]jabogdan@lj
2006-08-03 10:48 (ссылка)
+1,
ніхто з нас не скаже напевно як би довелось поступити на йог місці.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]nezloyc@lj
2006-08-03 11:11 (ссылка)
да, если рассуждать с точки зрения сегодняшнего дня - президент совершил некое предательство. к чему на самом деле приведет такое решение - будет понятно только со временем. вполне возможно, это и есть единственно правильное на сегодня решение.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]daruman@lj
2006-08-03 10:22 (ссылка)
а я вот с ужасом представил результаты повторных выборов...
там ведь уже ни про какие уступки не поговоришь, универсал не подпишешь
потолок НУ+БЮТа и недотянувших нацдемов - 40 %.это просто потолок. это в самом лучшем случае. а все остальное было бы - "полная и окончательная победа социолизма" (с)
по сути демократия проиграла, окончательно востержествовав...тобеж 26 марта

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]jabogdan@lj
2006-08-03 10:49 (ссылка)
не соціалізму а йог міражу.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]daruman@lj
2006-08-03 12:24 (ссылка)
нет ну что вы! :)
я же не всерьез про социализм писал. это вроде как цитата.
перефразирую
полная и окончательная победа антидемократических сил.
вот

(Ответить) (Уровень выше)


[info]starfisher@lj
2006-08-03 10:27 (ссылка)
1. Зрадники
2. Слабаки
3. Брехуни
4. Мямлі
5. Політичний трупи...

це Костенки-Плющі і Пеерпепори.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2006-08-03 10:34 (ссылка)
не сперечатимусь. бо, треба розуміти, сьогодні у Вас велике свято...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]starfisher@lj
2006-08-03 10:36 (ссылка)
Без сумнівів, бо вперше у керма України стоїть державний діяч, а не політикан.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2006-08-03 10:38 (ссылка)
може й так. історія розсудить.

але сьогодні дуже гірко.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]starfisher@lj
2006-08-03 10:39 (ссылка)
Не думаю, шо Президенту було солодко..

(Ответить) (Уровень выше)


[info]jabogdan@lj
2006-08-03 10:55 (ссылка)
І що вам крім амбіцій і отаманщини помішало йти разом з УНП,Свободою та ін нацдемами,і гарантовано проходити у владу,переважувати терези на свою сторону?

Не Україна понад усе!,а Я у цій країні понад усе,а якщо не я то нехай пропаде все пропадом,саме таким мені видається державне мислення лідерів численних диванних партійок.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2006-08-03 11:08 (ссылка)
... вам помішало йти...

а чому ви це питання ставите особисто мені? запитайте про це Костенка, Тягнибока, Каськіва, Пинзеника. чи ви думаєте, що моя точка зору була визначальною? якщо так - дякую за комплімент.

я не впевнений, що союз Пори і "Свободи" - був би корисним. навпаки - левова частина моїх знайомих навряд чи голосувала за цей список. з УНП - інша справа.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]jabogdan@lj
2006-08-03 12:02 (ссылка)
Запитав би,якби мав таку нагоду.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]_yoko_@lj
2006-08-03 11:18 (ссылка)
Це дуже "причесані" і пом*якшені вирази...

(Ответить)


[info]ingoo@lj
2006-08-03 11:35 (ссылка)
мене лякая відсутність дій з боку кожного з нас. ми вже неготові to speak up, якщо тільки не в інтернеті. вже наступила апатія?

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]green_carrot@lj
2006-08-03 15:08 (ссылка)
Яких дій Ви хотіли б дочекатись? Майдан-2? Ха-ха.
Апатія - я думаю це дещо не те слово. Пофігізм - буде краще. Бо змінити можна лише те, що може бути змінено. Свиняче рило влади можна змінити тільки кабаняче...:(

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]evheniys@lj
2006-08-03 18:26 (ссылка)
А коли вже тоді буде свіжина?

(Ответить) (Уровень выше)


[info]iozhikov@lj
2006-08-03 20:57 (ссылка)
хтось не готовий, а хтось готовий.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]dovichnyjvogon@lj
2006-08-06 16:29 (ссылка)
Ну, вийдемо ми на Майдан вдруге.
Хто дасть гарантію, що нас знову не кинуть?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2006-08-06 16:42 (ссылка)
на жаль, гарний у вас юзерпік... :((

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]dovichnyjvogon@lj
2006-08-06 16:44 (ссылка)
На жаль....

(Ответить) (Уровень выше)


[info]green_carrot@lj
2006-08-03 14:39 (ссылка)
Я думаю варто порівняти Ющенка з Богданом Хмельницьким. Людина, яка підняла народ на боротьбу, яка вселила в нього надію, віру у себе, в свою державу, а потім тупо кинула народ "під танк". Що там в нас - злагода і примирення, дружба між народами, та "мір ва фсьом мірє"?
А років за 20 імпєратор Януковічь надрукує портрет Ющенка на тисячегривенній купюрі. За заслугі перед отєчєством.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2006-08-03 18:49 (ссылка)
навряд чи такі песимістичні прогнози здійсняться. але "осадочек останется" надовго...

(Ответить) (Уровень выше)


[info]ex_aka_axios677@lj
2006-08-04 08:23 (ссылка)
неприємне, але вірне рішення у Президента... ситуація була дурна, але Ющ сам себе у неї загнав за 1,5 роки. а зараз - все правильно.

але із вашого списку 4 і ніібьот)

(Ответить)

Гм...
[info]noxbjorky@lj
2006-08-07 12:57 (ссылка)
Я вважаю, що Ющенко - Президент, по-перше, а далі лідер нації і сильний політик, людина рідкісної моральної витримки і розумної поміркованості. Я не належу до ура-траля-ля-чи-ще-якихсь-там-патріотів. На мою думку, не слід глаголити "Ющенко - те, Ющенко - се", а потрібно починати з себе ж, не займатися політпрогнозами лежачи на дивані перед ТV і висловнювати "єдиноправильні" коментарі, зажовуючи їх здобиччю з холодильника.

(Ответить)

Попри все Ющенко за помаранчеву коалицию!!!
[info]vernyk_rulit@lj
2006-08-20 18:17 (ссылка)
http://www.politics.in.ua/index.php?go=News&in=view&id=7462

Остання топ-новина з персонального сайта Віктора Ющенка "Моя Україна" (http://www.yuschenko.com.ua) викликає буквально шок у пересічного спостерігача останніх президентських кульбітів. "Я хочу підкреслити: я був і залишаюся прихильником помаранчевої демократичної коаліції" - запевняє нас Віктор Андрійович. Я вже був готовий впасти зі стільця, так вмить побачив дату останнього оновлення улюбленого народом помаранчевого сайту - 15 червня 2006 року. Вау!!! Саме так гикають американці, коли почують черговий бушизм. Аж, серце якось відпустило… Якщо вже у Президента не вистачає грошей на модерування персонального сайту, то здається країна чекає на важкі часи. У цей скрутний (як бачимо!) для України час наш сайт "Політе" виступає з всеукраїнською ініціативою збирання народних пожертв задля реанімації персонального веб-ресурсу Віктора Андрійовича та готові у цей важкий для нього час виділити йому на цю святу для кожного українця справу гривень тридцять та безкоштовного ентузіаста хлопця-модератора у додаток… "Я не можу бути об'єктивним до України, бо я її занадто люблю" - віщає наш президент з головної сторінки персонального сайту, що вимушений зараз так брутально жебракувати. Ми її, шановні читачі, також любимо, позаяк не кидаємо свого Президента у складну годину цілком гумористичної доби.



Олег ВЕРНИК,

Аналітичний центр "Стратагема"


(Ответить)