Войти в систему

Home
    - Создать дневник
    - Написать в дневник
       - Подробный режим

LJ.Rossia.org
    - Новости сайта
    - Общие настройки
    - Sitemap
    - Оплата
    - ljr-fif

Редактировать...
    - Настройки
    - Список друзей
    - Дневник
    - Картинки
    - Пароль
    - Вид дневника

Сообщества

Настроить S2

Помощь
    - Забыли пароль?
    - FAQ
    - Тех. поддержка



Пишет kipiani ([info]kipiani)
@ 2008-04-12 02:38:00


Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
"Великі Українці" - 100!
Як на мене, програма вдалася.

Перша десятка, по якій голосування триває до 16 травня: Амосов Микола, Бандера Степан, Леся Українка, Лобановський Валерій, Григорій Сковорода, Франко Іван, Хмельницький Богдан, Чорновіл В'ячеслав, Шевченко Тарас, Ярослав Мудрий.

11. Мазепа Іван
12. Шухевич Роман
13. Стус Василь
14. Грушевський Михайло
15. Кличко Віталій і Володимир
16. Володимир Великий
17. Корольов Сергій
18. Гоголь Микола
19. Шептицький Андрей
20. Ющенко Віктор
21. Тимошенко Юлія
22. Довженко Олександр
23. Ленин Володимир
24. Даль Володимир
25. Костенко Ліна
26. Петлюра Симон
27. Биков Леонід
28. Сагайдачний Петро
29. Котляревський Іван
30. Івасюк Володимир
31. Крушельницька Соломія
32. Махно Нестор
33. Шевченко Андрій
34. Галицький Данило
35. Бубка Сергій
36. Орлик Пилип
37. Кожедуб Іван
38. Лук'яненко Левко
39. Вернадський Володимир
40. Коновалець Євген
41. Лисенко Микола
42. Ковпак Сидір
43. Ольга
44. Щербицький Володимир
45. Антонов Олег
46. Патони Євген і Борис
47. Ступка Богдан
48. Сліпий Йосиф
49. Булгаков Михайло
50. Бойко Володимир
51. Кравчук Леонід
52. Могила Петро
53. Сірко Іван
54. Ротару Софія
55. Солов'яненко Анатолій
56. Блохін Олег
57. Подкопаєва Лілія
58. Мономах Володимир
59. Гринько Микола
60. Матвієнко Ніна
61. Сікорський Ігор
62. Янукович Віктор
63. Брежнєв Леонід
64. Вакарчук Святослав
65. Репін Ілля
66. Заньковецька Марія
67. Миколайчук Иван
68. Вірастюк Василь
69. Пулюй Іван
70. Пирогов Микола
71. Гончар Олесь
72. Симоненко Василь
73. Коцюбинський Михайло
74. Кириченко Раїса
75. Яремчук Назарій
76. Лижичко Руслана
77. Клочкова Яна
78. Курбас Лесь
79. Симоненко Петро
80. Острозький Костянтин-Василь
81. Роксолана
82. Скоропадський Павло
83. Стаханов Олексій
84. Білокур Катерина
85. Богун Іван
86. Сухомлинський Василь
87. Макаренко Антон
88. Калнишевський Петро
89. Ватутін Микола
90. Скрипка Олег
91. Піддубний Іван
92. Мечников Ілля
93. Хрущов Микита
94. Теліга Олена
95. Кошовий Олег
96. Вишня Остап
97. Байда-Вишневецький Дмитро
98. Святослав
99. Глушков Віктор
100. Невідомий солдат

За першу годину нового голосування, під час програми, ми отримали близько 100 тисяч смс і дзвінків. Перша трійка лідерів вечора за кількістю голосів виглядає так: Бандера, Шевченко, Ярослав Мудрий. Останній, сподіваюся, поки що - Іван Франко.



1-я страница из 2
<<[1] [2] >>

(Добавить комментарий)


[info]man_suit@lj
2008-04-11 22:05 (ссылка)
п. 23 -- это сильно :)

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-04-11 22:11 (ссылка)
коммунисты постарались ;)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]petrovsky_y@lj
2008-04-12 15:46 (ссылка)
Недостарались, видать.
Ильичу самое место в десятке.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]skovalyov@lj, 2008-04-13 06:53:21
(без темы) - [info]petrovsky_y@lj, 2008-04-13 06:54:34
(без темы) - [info]skovalyov@lj, 2008-04-13 06:59:30
(без темы) - [info]petrovsky_y@lj, 2008-04-13 07:17:15
(без темы) - [info]vaxo@lj, 2008-04-13 07:38:37
(без темы) - [info]petrovsky_y@lj, 2008-04-13 07:41:52

[info]man_suit@lj
2008-04-11 22:08 (ссылка)
Есть Щербицкий, но нет Шелеста? Однако.

Надеюсь, что товарищи из пп. 20, 21, 51, 62 и 79 возьмут самоотвод.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-04-11 22:12 (ссылка)
увы, самоотвод не предусмотрен правилами. народ хочет - народ голосует.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]man_suit@lj
2008-04-11 22:18 (ссылка)
справедливо :)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]maksymus@lj
2008-04-12 00:45 (ссылка)
А чи можна десь подивитися список з кількістю голосів, або ще краще — з якоюсь повнішою інформацією про розподіл (географічний, за способом голосування тощо)?

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-04-12 03:46 (ссылка)
кількість голосів - ні, це заборонено правилами ВВС.

а щодо вікового, географічного, професійного розподілу голосів - це справді дуже цікаво. про це буде в книзі, яку я сподіваюсь незабаром зробити. це сила силенна цікавих цифр і графіків.

за способом голосування: найбільше смс, безкоштовна телефонна лінія... найменше - на сайті проекту.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]maksymus@lj
2008-04-12 06:04 (ссылка)
Дякую, така книга буде цікавою.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]kuzkina_matj@lj
2008-04-12 01:28 (ссылка)
Про Довженка мало сказали :(
Можна було ж цікаво зробити, адже про Довженка розповідали як раз після Леніна. Нагадали би про його "щоденник" і роздуми стосовно Ульянова)

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]_peter_@lj
2008-04-12 02:28 (ссылка)
А про Мечникова не упомянули, что это единственный украинец - лауреат Нобелевской премии.
Но в целом - очень прикольно :)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-04-12 03:42 (ссылка)
вы прослушали - о "нобелевке" Мечникова было сказано.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 03:51:07
(без темы) - [info]_peter_@lj, 2008-04-12 07:44:43

[info]antonsky@lj
2008-04-12 01:40 (ссылка)
вдалася? да занудная она получилась.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]ruda_ganna@lj
2008-04-12 04:00 (ссылка)
нічьо подібного.
дуже корисна програма.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]pashyrey@lj
2008-04-12 08:38 (ссылка)
ага, і пізнавальна.
тепер всі знають хто такий Коломієць. Людина яка розстрілювала повстанців київського Арсеналу. Що Ленін мріяв про незалежність України, а Шептицький мав два ордени від Гітлера і тому він видатний українець.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]raw_stick@lj, 2008-04-12 08:55:36
Re: Reply to your comment... - [info]pashyrey@lj, 2008-04-12 09:03:57
Re: Reply to your comment... - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 09:48:08
Re: Reply to your comment... - [info]pashyrey@lj, 2008-04-12 10:36:48
Re: Reply to your comment... - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 10:43:30
Re: Reply to your comment... - [info]skovalyov@lj, 2008-04-13 06:53:01
Re: Reply to your comment... - [info]skovalyov@lj, 2008-04-13 06:50:55

[info]yolich@lj
2008-04-12 03:13 (ссылка)
п. 15 очень смешно. )

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]ukrfan@lj
2008-04-21 21:31 (ссылка)
что смешного?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]yolich@lj
2008-04-22 03:47 (ссылка)
два в одном

(Ответить) (Уровень выше)


[info]olhica@lj
2008-04-12 03:13 (ссылка)
вдалася!
про Шептицького сказали лише про допомогу євреям :( це лише маленька частинка і не найосновніша в його житті :(

загалом передача відволікає від турбот і надихає :)

(Ответить)


[info]ex_oleg_pan@lj
2008-04-12 03:17 (ссылка)
23. Ленин Володимир

Представляю себе - В.И. с оселедцем.
В комедии одного приятеля, на памятник Ленину, метров 30 высотой, в порыве независимости в каком-то центрально-азиатском городе надели специально сшитый халат-чапан...
Шутка, вполне...

(Ответить)


[info]kramarenko_a@lj
2008-04-12 03:58 (ссылка)
интересно, пафосно(в правильном смысле)
но градус передачи - вялый. не хватает драйва и скандальности(ну куда ж без скандальности?:)))
адрес сайта дашь? еще там голосовать за самого-самого можно?

(Ответить) (Ветвь дискуссии)

можна так -
[info]vaxo@lj
2008-04-12 04:02 (ссылка)
http://www.greatukrainians.com.ua/voting/

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: можна так -
[info]kramarenko_a@lj
2008-04-12 04:14 (ссылка)
як я зрозумів - голосувати можна лише через телефон? а через сайт - ні?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: можна так - - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 04:16:12
Re: можна так -
[info]kramarenko_a@lj
2008-04-12 04:16 (ссылка)
http://www.dengi-ua.com/news/36312.html
:)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

Re: можна так - - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 05:01:40
Re: можна так - - [info]kramarenko_a@lj, 2008-04-12 05:03:59

[info]gura_nata@lj
2008-04-12 03:58 (ссылка)
мне не хватило в десятке Владимира Великого и Мазепы. А вот Франко мне не понятен среди 10 великих. Может люди просто выбирали имя, которое на слуху?

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-04-12 04:04 (ссылка)
ловлю вас на противоречии - Мазепа сто процентов больше на слуху ;)

на самом деле ему не хватило всего 18 голосов, чтобы попасть в десятку.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]gura_nata@lj
2008-04-12 05:46 (ссылка)
да, 18 голосов в данном случае стали существенной разницей( Согласна с Вами, что есть в моем утверждение противоречие, но все же. С одной стороны и Мазепа, и Франко есть на денежных купюрах, а с другой - только в честь Ивана Франка назван город

(Ответить) (Уровень выше)


[info]raw_stick@lj
2008-04-12 04:18 (ссылка)
А чим Франко не догодив? Без Франка не було б України.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]gura_nata@lj
2008-04-12 05:52 (ссылка)
конечно, без него не было бы Украины, просто я пробую анализировать выбор людей. Пробую представить среднестатистического украинца, его предпочтения, знания истории и литературы

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]pashyrey@lj, 2008-04-12 08:43:56

[info]iriska_te_ua@lj
2008-04-12 06:04 (ссылка)
+1

(Ответить) (Уровень выше)


[info]zhevrevar@lj
2008-04-12 12:47 (ссылка)
Без Франка не було б України

Тобто критичної маси проукраїнських поглядів в Галичині не було би без Франка досягнуто, це ви маєте на увазі?

(Ответить) (Уровень выше)


[info]ukrfan@lj
2008-04-21 21:33 (ссылка)
Мазепа для меня - несомненный №1.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]ruda_ganna@lj
2008-04-12 04:02 (ссылка)
подивилася із задоволенням і інтересом, перша десятка вразила присутністю Амосова і Лобановського.
сама голосувала за Сковороду, і голосуватиму за нього надалі)
Бандера - вождь)
трішки засмутили "ляпи" авторів сюжетів, коли казали про те, чого насправді не було.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-04-12 04:05 (ссылка)
на жаль, кілька було. а що ви конкретно зафіксували?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]ruda_ganna@lj
2008-04-12 04:08 (ссылка)
ну, наприклад, про останнього гетьмана

Вахо, а чому неможна проголосувати з інет-сторінки проекту, як раніше?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 04:15:33
(без темы) - [info]ruda_ganna@lj, 2008-04-12 04:21:08
(без темы) - [info]ruda_ganna@lj, 2008-04-12 04:23:41
(без темы) - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 04:58:47
(без темы) - [info]tshuva@lj, 2008-04-13 12:56:27
(без темы) - [info]vaxo@lj, 2008-04-13 18:22:08
(без темы) - [info]tshuva@lj, 2008-04-13 18:42:10
(без темы) - [info]vaxo@lj, 2008-04-13 20:05:15
(без темы) - [info]tshuva@lj, 2008-04-14 03:47:31
(без темы) - [info]ukrfan@lj, 2008-04-21 21:34:34

[info]chyzh@lj
2008-04-12 04:16 (ссылка)
прочитав цю сотню і розумію шо маразм страшная сіла :) лєнін, ватутін, невідомий солдат, лобановський, лук*яненко левко
я йіво слєпіла із таво шо била, це називається:)))

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]skovalyov@lj
2008-04-12 06:34 (ссылка)
А вы бы кого выбрали? Сотню называть не надо - достаточно первую пятёрку.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]chyzh@lj
2008-04-12 06:59 (ссылка)
я вважаю що створювати рейтинги це маразм сам по собі :)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]skovalyov@lj, 2008-04-12 07:36:49
(без темы) - [info]chyzh@lj, 2008-04-12 09:21:51
(без темы) - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 07:39:51
(без темы) - [info]chyzh@lj, 2008-04-12 09:20:44
(без темы) - [info]skovalyov@lj, 2008-04-12 09:28:50
(без темы) - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 09:52:08
(без темы) - [info]chyzh@lj, 2008-04-12 10:15:04

[info]ukrfan@lj
2008-04-21 21:35 (ссылка)
Що не так з Лобановським та Лук'яненком?

(Ответить) (Уровень выше)


[info]burnedsky@lj
2008-04-12 04:20 (ссылка)
Дуже дякую, вам Вахтанг за цей чудовий проект. Був приємно вражений, коли Бандера опинився в 10ці. Це надихає. Після перегляду програми - я подумав - у нашої нації ще не все втрачено=)

Ще одним здивуванням для мене було те, що в Румунії серед Великих румун в 10ці опинився Антонеску. Він жеж фашист. Але народ обрав. Це рівнозначно тому, якби у нас в 10ці Щорс або Ленін опинились, не дай Боже.

Ще раз дякую за цей чудовий проект!

ПС. я голосуватиму за Бандеру та Чорновола.

ПС. Якщо Чорновіл стане самим Великим українцем - це буде дуже позитивно! Це означатиме дійсно єднання берегів Дніпра.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]zhevrevar@lj
2008-04-12 12:51 (ссылка)
Ще одним здивуванням для мене було те, що в Румунії серед Великих румун в 10ці опинився Антонеску

З вашого здивування роблю припущення, що вам невідомо хто був першим у Португалії.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]burnedsky@lj
2008-04-12 13:40 (ссылка)
та знаю =)

але ж Салазар не був в союзі із Гітлером. Він був просто фашистом. А фашизм, як відомо, - економічна теорія. Він був націоналістом але не був нацистом.

Хоча, з іншого боку, невідомо чи став би Бандера українським Антонеску, якщоб Гітлер дотримав слова, а Сталін був не таким розумним...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]zhevrevar@lj, 2008-04-12 14:14:54

[info]airborn76@lj
2008-04-12 04:50 (ссылка)
Щось по пункту 32 в очах присутніх не було оптимізму.
Відчувалося, що для них це було якесь непорозуміння.

(Ответить)


[info]my_soul_rebel@lj
2008-04-12 05:24 (ссылка)
цікаво було, але після першої ночі пішов спати, не стало мене дивитись далі.
до речі, у сюжеті про Костянтина Острозького помилка. насправді першодрукарем був Швайнпольт Фіоль, а не Іван Федорович. про це на лекції розповідав Мицик Юрій Андрійович(викладач НаУКМА, доктор історичних наук).
приміром: "Українська видавнича справа свій початок веде від київських друків кінця XV ст., які відбили вплив української мови та виготовлялися для українських замовників у Кракові в друкарні Швайпольта Фіоля."
звідси:
http://visnuk.iatp.org.ua/modules.php?name=Articles&pa=showarticle&artid=37

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-04-12 07:43 (ссылка)
Краків, на жаль, не є територією України.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]otar@lj
2008-04-12 12:48 (ссылка)
Швайнпольт - це сильно)) ви зі швайнефестом переплутали

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]my_soul_rebel@lj
2008-04-12 17:26 (ссылка)
переплутав я лише написання прізвища:
"...Одначе перші українські друкарні виникли набагато раніше. Їх заклав наприкінці 15ст. у Кракові, тодішній столиці Польського королівства, український першодрукар Швайпольд (Святополк) Фіоль. У 1491 р. він надрукував чотири богослужбові книги кирилицею: "Осьмигласник", "Часослов", "Тріодь пісна" і "Тріодь цвітна"..."

О. Бажан, О. Білоусько, Ю. Мицик, В. Власов Історія України. "Дельта", 2006р., ст. 114

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 19:39:28
(без темы) - [info]my_soul_rebel@lj, 2008-04-13 03:59:15

[info]orko@lj
2008-04-12 05:27 (ссылка)
Не зрозуміло тільки, чому Лобановський в десятці, а не Бубка.
Все решта, ніби, ок.
Хоча досить гуманітарна десятка вийшла: Сковорода, Українка, Шевченко, Франко.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]skovalyov@lj
2008-04-12 06:29 (ссылка)
Недавно по радио слышал, что согласно исследованию почти все школьники в Украине хотят поступать в высшые учебные заведения, при это большинство - на гуманитарные специальности. Если расшифровать эти результаты, получается такая картина: "Хочу работать в офисе и ничего не делать". Какой народ, такие и результаты.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]tagabat@lj
2008-04-12 07:54 (ссылка)
Заводы стоят, в стране одни гитаристы!(с)Л-д

(в продолжение темы) В этой стране просто гуманитарии неправильные, слишком очищенные от всего негуманитарного. Не без исключений.
Вот как мне видится.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]ukrfan@lj
2008-04-21 21:38 (ссылка)
Тому що футбол - це не стрибки з жердиною.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]furmanyuk@lj
2008-04-12 05:37 (ссылка)
Увімкнув телевізор, може вперше за місяць, почав дивитись. Не витримав ідіотських коментарів Симоненка і вічно "дьорганого" Тараса, вимкнув.
#23 - це канєчна нєчто...

(Ответить)


[info]sindikat777@lj
2008-04-12 05:53 (ссылка)
Махно Нестор - 32 місце, непогано, але йому місце в 10-ці. Буду голосувати за Бандеру та Хмельницького.

(Ответить)


[info]iriska_te_ua@lj
2008-04-12 06:09 (ссылка)
Думаю мав би виграти невідомий солдат. Вони більше зробили, ніж ці 99 разом узятих :)

Голосувала і буду далі голосувати за Франка.

До речі, прикольно було дивитись, як Тарасик цитував вірші. Але мудрішим від того не виглядав :))

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-04-12 07:32 (ссылка)
чому? він дуже щиро виглядав - це якраз його формат.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]tagabat@lj
2008-04-12 06:14 (ссылка)
99е место Виктора Глушкова - это довольно грустно.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]zhevrevar@lj
2008-04-12 12:55 (ссылка)
99е место Виктора Глушкова - это довольно грустно

А можна поглянути на це так: Глушков був дуже близьким до непотрапляння до сотні, але потрапив. І це радісно.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]3axapy@lj
2008-04-14 13:05 (ссылка)
Да уж. Это точно. Заслуги поболе Билла Гейтса

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]zhevrevar@lj
2008-04-15 19:32 (ссылка)
С другой стороны, если бы Политбюро делало то, что он советовал, то кризис советской экономики наступил бы позже и независимая Украина в нынешних границах не появилась бы. Вместе с тем, Глушков, несомненно, в этом списке должен стоять гораздо выше, но ведь и голосование было нерепрезентативным, голосовали бы как на выборах: 1 человек - 1 голос, то и сотня выглядела бы иначе.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]3axapy@lj, 2008-04-16 03:30:14
(без темы) - [info]zhevrevar@lj, 2008-04-16 06:53:06

[info]guzj@lj
2008-04-12 06:18 (ссылка)
Передача та проект потрібні! В принципі все пройшло непоагно, але...
1. Були багато неточностей в біографіях та у роках народження. Для Інтеру та вашої команди то не личить.
2. Ви запросили чотирьох діючих політиків від ПР та КПУ та Блоку Литвина і жодного від БЮТ та НУ. Не зовсім справедливо!

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-04-12 07:31 (ссылка)
запрошували не блоки, а людей, які представляють певні страти населення. крім того, ви ж не знаєте, хто захворів чи обдурив, пообіцявши і не прийшов...

і, по друге, хто з НУ мав бути в цій студії? про БЮТ не кажу. Тимошенко не називати, бо вона не ходить на передачі, де з нею можуть дискутувати. вона ж "намісник бога"-2.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]skovalyov@lj
2008-04-12 06:25 (ссылка)
За Бандеру голосуют идиоты.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-04-12 07:26 (ссылка)
Бандеру буду представлять я. Сергей, я, по вашему мнению, идиот?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]skovalyov@lj
2008-04-12 07:34 (ссылка)
Нет, я так не считаю. Но его место в первой тройке незаслуженное. Мотивы голосования очевидны.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 07:38:54
(без темы) - [info]skovalyov@lj, 2008-04-12 07:39:59
(без темы) - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 07:41:14
(без темы) - [info]skovalyov@lj, 2008-04-12 07:43:12

[info]vnie@lj
2008-04-12 08:25 (ссылка)
нагадайте, будь-ласка, коли це буде. У вівторок чи середу? 15-го, так?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 09:55:07

[info]otar@lj
2008-04-12 12:52 (ссылка)
Я за Бандеру голосувати не збирався (думав за Франка, коли вже Леся Сакада-Островська, за яку ми з колегами голосували, не пройшла :))), але тепер мені дуже цікаво, що буде, якщо Бандера вийде на перше місце за результатами голосування. Чи вистачить духу в "Інтера" представити його переможцем? Тим більше, це цікаво мені з тих міркувань, що свого роду гарантом чесності "Інтера" щодо Бандери виступаєш ти, і я впевнений, що для тебе не будуть переконливими аргументи типу "не злити акціонерів" і т.п. Тому посилаю смски за Бандеру))

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]zirvygolova@lj, 2008-04-12 18:14:21
дякую за довіру! - [info]vaxo@lj, 2008-04-12 19:46:05

[info]galimsky@lj
2008-04-12 07:47 (ссылка)
за такі наїзди треба терти і банити.
От не хотів голосувати, а тер із принципу Бандеру проголосую!
vaxo! посилання в студію! )))

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-04-12 09:55 (ссылка)
не пойняв, яке посилання?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]galimsky@lj, 2008-04-12 09:57:38
(без темы) - [info]arturclancy@lj, 2008-04-12 10:10:47
(без темы) - [info]zhevrevar@lj, 2008-04-12 13:02:14
(без темы) - [info]tagabat@lj, 2008-04-12 13:33:50
(без темы) - [info]galimsky@lj, 2008-04-12 15:15:31
(без темы) - [info]galimsky@lj, 2008-04-12 15:18:08
(без темы) - [info]galimsky@lj, 2008-04-12 15:22:40
(без темы) - [info]tagabat@lj, 2008-04-12 17:54:00
(без темы) - [info]galimsky@lj, 2008-04-12 15:20:44
(без темы) - [info]galimsky@lj, 2008-04-12 15:33:23
(без темы) - [info]tagabat@lj, 2008-04-12 18:10:00
(без темы) - [info]galimsky@lj, 2008-04-12 18:51:07
(без темы) - [info]tagabat@lj, 2008-04-12 19:05:55
(без темы) - [info]alexey_pierrot@lj, 2008-04-13 17:18:10
(без темы) - [info]alexey_pierrot@lj, 2008-04-13 17:15:51

[info]burnedsky@lj
2008-04-12 13:48 (ссылка)
ну тоді у нас пів країни - ідіоти. і я - також ідіот. за вашою логікою.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)

(без темы) - [info]_torba@lj, 2008-04-13 08:12:39
(без темы) - [info]skovalyov@lj, 2008-04-13 10:09:20
Таких як ви - [info]brakteat@lj, 2008-04-13 18:56:25
(без темы) - [info]burnedsky@lj, 2008-04-14 10:04:06
(без темы) - [info]skovalyov@lj, 2008-04-14 10:15:31
(без темы) - [info]burnedsky@lj, 2008-04-14 10:25:03

[info]petrovsky_y@lj
2008-04-13 06:05 (ссылка)
+1

(Ответить) (Уровень выше)


[info]malenke_stervo@lj
2008-04-12 06:46 (ссылка)
так вболівала і голосувала за Мазепу, і не пройшов. Шкода.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]ukrfan@lj
2008-04-21 21:46 (ссылка)
... прийдеться френдувати:)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]cinematoria@lj
2008-04-12 07:44 (ссылка)
а де можна знайомитися з поточними результатами голосування?

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]vaxo@lj
2008-04-12 09:54 (ссылка)
якщо ви про цифри, то вони не називатимуться згідно з вимогами ВВС. якщо про "соціологію" народного вибору, то пізніше я спробую все це звести в книжку.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]sonnyak@lj
2008-04-12 07:58 (ссылка)
проект цікавий.
першу частину не дивився. хоча на початках проголосував на сайті.

поважаю всіх гостей які не встрявали в суперечку з Симоненком.

(Ответить)



1-я страница из 2
<<[1] [2] >>