Войти в систему

Home
    - Создать дневник
    - Написать в дневник
       - Подробный режим

LJ.Rossia.org
    - Новости сайта
    - Общие настройки
    - Sitemap
    - Оплата
    - ljr-fif

Редактировать...
    - Настройки
    - Список друзей
    - Дневник
    - Картинки
    - Пароль
    - Вид дневника

Сообщества

Настроить S2

Помощь
    - Забыли пароль?
    - FAQ
    - Тех. поддержка



Пишет kermanich ([info]kermanich)
@ 2010-01-28 21:32:00


Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Крестовый поход
..против гражданской позиции "Не поддерживаю ни одного кандидата" разворачивается сегодня у нас в Украине.

В прямом смысле этого слова.

Глава УГКЦ кардинал Любомир Гузар, вслед за патриархом Филаретом, цинично вмешался в предвыборную кампанию, призвав паству "сделать свой выбор в пользу одного из кандидатов в президенты.... Руководство УГКЦ также считает, что в первом туре голосование "против всех" не было правильным".

"Мы хотим видеть, что каждый, кто голосует, действительно делает выбор. Потому что нам кажется, что не голосовать или голосовать "против всех" - это, собственно, не является выбором. Это бегство определенным образом, поэтому мы такие вещи не одобряем", - заявил Гузар.

Друзья, вы поняли - "они не одобряют".  Лукавые пастыри, по уши завязшие в делишках царства земного, навязывают политический выбор слепо доверяющим им людям. Как легко сошлась с этой публикой наша кесарь в юбке, ради которой, собственно, старается с амвонов духовное начальство Украины.

А журнал "Украинский тиждень" попросту запугивает людей, у которых хватает сердца и разума, чтобы не поддерживать никого из навязываемых нам негодяев. Интересно, как проголосует преподаватель Украинского католического университета, который накануне детально проанализировал предвыборные предпочтения этого специфического издания. Кого он послушает - свою совесть, или Любомира Гузара?

Добавлю апдейтом, что московские попы проводят такую же агитацию за кандидата Януковича. И они ничем не лучше Гузара с Филаретом - на всякий случай, если кто-нибудь в этом сомневается.

http://pics.livejournal.com/ut_magazine/pic/000cew4b

Ну а для тех, кого не убедили проповеди и джинса, у них в запасе осталось еще и это:



(Добавить комментарий)


[info]bezbogny@lj
2010-01-28 16:42 (ссылка)
Панотчіки такі панотчіки!

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]kermanich@lj
2010-01-28 16:44 (ссылка)
Стефан Тудор регоче у могилі.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]tertychniy@lj
2010-01-28 16:57 (ссылка)
ТА ВЫ ШО, ГАЛАСУЙТЕ ЗА ЛИДИРА ПАРТИИ РЕГИГОНОВ, ЗА ФЕДОРЫЧА ЯКУБОВИЧА, ЕСЛИ ОН НАМ ДАБАВИТ...

сука... пиздец...
простите достопочтенные, иных слов не нашлось.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]kermanich@lj
2010-01-28 17:00 (ссылка)
Прощаю.

Но, может быть, Вы все-таки позволите мне не голосовать за лидера партии регионов?

Или Вы настаиваете?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]tertychniy@lj
2010-01-28 17:05 (ссылка)
та не, ни в коем случе, галасуйде за виктора якуновича, лидира партии регигонов...

Надеюсь юмор вам доступен ;)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]kermanich@lj
2010-01-28 17:08 (ссылка)
Виноват - конец многотрудного дня :)

Хотя, по большому счету, с чего смеяться? с того, во что они превратили народ нашей страны?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]tertychniy@lj
2010-01-28 17:13 (ссылка)
Этот народ превратили до них... Эти же только пльзуются так сказать "наработанным"...

Обидно, стыдно за все это, стыдно перед собой, перед своей семьей, но только нам с вами стыдно, им то нет...

(Ответить) (Уровень выше)


[info]tiktaalik_m@lj
2010-01-28 17:19 (ссылка)
Вроде и так, но ведь мнение проголосовавших против всех никем не учтется. Вообще никак. Даже если их будет большинство. Так стоит ли вообще ходить на выборы?

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]kermanich@lj
2010-01-28 17:20 (ссылка)
Если кратко - не стоит.

А если уж ходить, то чтобы поддержать нашего кандидата ПТ.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]tiktaalik_m@lj
2010-01-28 17:20 (ссылка)
Кого-кого?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]kermanich@lj
2010-01-28 17:22 (ссылка)
Против всех )

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]tiktaalik_m@lj
2010-01-28 17:24 (ссылка)
А смысл?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]shiitman@lj
2010-01-28 18:41 (ссылка)
Количество проголосовавших против всех - это количество людей недовольных обоими кандидатами, причём активно-недовольных. Если уж множество людей потратили своё время на то, чтобы прийти на выборы и сказать власть имущим, что те им не нравятся - это повод задуматься. Можешь сравнить это с выходом на демонстрацию, например.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]mr_freek@lj
2010-02-03 12:14 (ссылка)
какие же вы наивные идиоты...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]shiitman@lj
2010-02-03 12:20 (ссылка)
гггг
Дада чувак, голосовать бесполезно, всё давно решено за нас другими, всё куплено, все продались.
Накрываться одеялом и тихо ползти в направлении кладбища.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]mr_freek@lj
2010-02-03 12:36 (ссылка)
что за истеричная реакция? голосовать нужно, как раз.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]shiitman@lj
2010-02-03 12:41 (ссылка)
Против неонацистов с запада или против великорусских шовинистов с востока?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]mr_freek@lj
2010-02-03 12:46 (ссылка)
как у Вас всё просто. завидую ))

(Ответить) (Уровень выше)


[info]varjag_2007@lj
2010-01-28 19:12 (ссылка)
Если хотя бы 40% не пойдет на выборы, а из пошедших 40% проголосует "против всех"... Какова легитимность и поддержка выигравшего (и проигравшего) кандидатов и их программ?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]tiktaalik_m@lj
2010-01-28 19:13 (ссылка)
Допустим, никакая. И что, у кандидата проснется совесть, и он сдастся на растерзание толпе?

(Ответить) (Уровень выше)


[info]vent_de_la_mer@lj
2010-01-28 18:47 (ссылка)
Ролiк - повний маразм. Я навiть у захватi вiд такої шизи. Зайцев (http://filekeeper.org/download/shared/Nik_Zaitcev_DS.doc) би так не змiг.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]karlson86@lj
2010-01-28 19:00 (ссылка)
Не, рекламщики Юли просто великолепны... переплюнули даже позднего Яценюка

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]vent_de_la_mer@lj
2010-01-28 19:07 (ссылка)
Треба було ще вставити до клiпу Юлю у ельфiйському вбраннi...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]karlson86@lj
2010-01-28 19:17 (ссылка)
Эт уже лишнее. Не путайте трезвую оценку профессионализма рекламщиков с политпристрастиями

(Ответить) (Уровень выше)


[info]kermanich@lj
2010-01-29 04:13 (ссылка)
Юлиэль-воительница )

(Ответить) (Уровень выше)


[info]aktyvist@lj
2010-01-28 23:34 (ссылка)
от наші греко-католики говорять про єдність з католиками римо, але у них вони б повчилися таких речей ліпше як теологія визволення, а не продажності

(Ответить)


[info]dengab@lj
2010-01-29 03:16 (ссылка)
Пока общественное мнение будет формировать информационная помойка типа "тыждней", "унианов", "украинских неправд", избиратели будут находиться под колпаком системной пропаганды.
Поэтому, как правильно сказано, нужно слушать совесть, а не гузаров.

(Ответить)


[info]t0lik_busy@lj
2010-01-29 05:41 (ссылка)
Если церковники говорят не голосовать против всех, значит правильно будет именно так и голосовать.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]kermanich@lj
2010-01-29 05:49 (ссылка)
Да. Все "против всех"!

(Ответить) (Уровень выше)


[info]greg_acc@lj
2010-01-29 05:48 (ссылка)
Ну на самом деле голосуя против всех, ты свой голос отдаешь кандидатам в той самой пропорции, в которой они набрали свои %%. Лучче уж вообще не голосовать.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]kermanich@lj
2010-01-29 05:49 (ссылка)
Гузара и этот вариант не устраивает.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]greg_acc@lj
2010-01-29 05:54 (ссылка)
Надоели они бесконечно, если честно

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]kermanich@lj
2010-01-29 06:01 (ссылка)
Надоели огромному большинству.

Именно потому и мобилизовали попов - чтобы погнать людей к урнам духовной плеткой. И не просто погнать - а проголосовать, и за вполне определенного кандидата.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]greg_acc@lj
2010-01-29 06:08 (ссылка)
все равно они одинаковые
за кого не голосуй :)

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]kermanich@lj
2010-01-29 06:24 (ссылка)
Конечно.

(Ответить) (Уровень выше)


[info]roman_sharp@lj
2010-01-29 06:40 (ссылка)
http://www.president.gov.ua/news/16496.html
28.01.2010 12:10
Прес-служба Президента України Віктора Ющенка
Президент провів зустріч з Главою УГКЦ


Президент України Віктор Ющенко провів зустріч з Верховним архієпископом Києво-Галицьким Української греко-католицької церкви кардиналом Любомиром Гузаром.

Під час розмови було обговорено сучасний стан державно-церковних стосунків та міжцерковний діалог. У цьому контексті Глава УГКЦ висловив вдячність Президентові за іціативу відзначення 1025-ої річниці хрещення Київської Русі.

На початку зустрічі Президент відзначив виважену позицію церкви, продемонстровану під час виборів 17 січня.«Церква продемонструвала відсутність будь-якої партійної політичної заангажованості і цим зробила великий внесок у стабільні законні прозорі вибори», - сказав Віктор Ющенко.

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]kermanich@lj
2010-01-29 07:17 (ссылка)
Фрагмент інтерв'ю з Гузаром
------------
Попри все що ви сказали, ваше звернення матиме вплив передусім на потенційний електорат Юлії Тимошенко. З тої простої причини, що потенційний електорат Януковича навряд чи зверне увагу на заклик єпископів УГКЦ. Чи ви цього свідомі і чи означає це, що ви готові нести відповідальність за дії цієї людини у владі?

Наша безпосередня відповідальність – за вірних Греко-католицької церкви. Ми маємо право та обов’язок до них говорити.
Усе, що ми хотіли сказати, сказали нейтрально, але якщо хтось візьметься інтерпретувати це собі на користь, ну то що ми зробимо?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]roman_sharp@lj
2010-01-29 07:39 (ссылка)
"Я сказав, люди чули, ви собі як хочте" ®

Правда, я був про нього кращої думки.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]kermanich@lj
2010-01-29 07:51 (ссылка)
Все попы одним миром мазаны.

Просто нацдемы годами создавали искусственный образ "европейского пастыря европейской церкви". А тут вдруг многим пришлось прозреть.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]roman_sharp@lj
2010-01-29 08:45 (ссылка)
Дык экстрим. "Пропало всё".

(Ответить) (Уровень выше)


[info]roman_sharp@lj
2010-01-29 16:12 (ссылка)
http://www.unian.ua/ukr/print/359637

Мені здається, що в його інтерв*ю розставлені маркери:


1) А для виборців ми хочемо звернути увагу на те, що могти голосувати, без примусу, цілком вільно є великим привілеєм. Але водночас у державі незалежній, вільній проголосувати – є також святим обов’язком громадянина.


2) Так, ніхто нікого до суду не притягуватиме за те, що не пішов голосувати чи проголосував «проти всіх». Але я особисто й ті, хто це звернення писали, вважаємо, що йдемо на вибори, аби вибирати конкретну особу, аби всі ми, демократично наставлені громадяни, зробили вибір.


3) Церква заохочує, настійливо заохочує громадян вільної держави користати з дуже важливого привілею – могти голосувати, могти взяти на себе співвідповідальність за добро держави, бо ми є громадянами, а не наймитами, чужинцями.


4) В Америці був президентом Рональд Рейган. Він не був політиком, він був актором. Але Рейган мав велике щастя, що мав дуже добру команду, тому він вважається в історії і у свідомості американців дуже добрим президентом.


У підсумку:

"Громадяни вільної, демократичної держави, не наймити, не чужинці, - скористайтеся своїм привілеєм обрати свободу і президента, доброго як Рейган".

(Ответить) (Ветвь дискуссии)


[info]promonaut@lj
2010-02-01 16:55 (ссылка)
Не треба перекривляти того, що не сказано)

Хоча... Рейган би не зашкодив Україні) Дав би деяким просратися) Бо дуже вже вони страх люблять.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]roman_sharp@lj
2010-02-01 17:00 (ссылка)
Як автор статті "Рейганченко", вважаю що максимум Рейгана в нас вже був в особі Кетрін Чумаченко-Ющенко (яку братія по Heritage Foundation називала "Рейганісткою з рейганісток").

Скидається на те, що український народ виписав пані Рейган квиток назад в Чиказьку школу, і я це підтримую.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]promonaut@lj
2010-02-01 17:03 (ссылка)
Такі хвороблиі думки вже не заразливі)

А де константування, що висловлювання українською патріарха то прояв націоналізму?))

Бандера теж був серед двох вогнів, але зараз у його державі багато вільно квакають...

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]roman_sharp@lj
2010-02-01 17:05 (ссылка)
У Бандери не було й нема держави. А якщо буде - то дуже маленька.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]promonaut@lj
2010-02-01 17:10 (ссылка)
Поки що буде автономія для русофонів а ля віттон або руССкія шахти від яника))

Не хотіли по добру і здорову - матимете те, де тонко срати.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]roman_sharp@lj
2010-02-01 17:21 (ссылка)
До речі про -фонів:


http://dif.org.ua/ua/press/2
Близько третини (30%) громадян вважає, що в Україні мають бути дві державні мови, українська та російська. Натомість майже дві третини (60,9%) згодні з тим, що єдиною державною мовою має бути українська. Однак прихильники державного статусу лише української мови розділяються на дві великі частини: 42% підтримують збереження статус-кво: «українська – єдина державна (як зараз), а російська вільно використовується», а 19% висловлюються за формулу «українська – єдина державна, а у реґіонах компактного проживання росіян російська мова може бути визнана офіційною».

Таким чином в 2007-му році 49% було за підвищення статусу російської (якщо не до державної, то до регіональної).

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]promonaut@lj
2010-02-01 17:25 (ссылка)
Ну так. Опитати про польську і угорську "забули") "Демократи", коли висмоктана кількість має затуманити право кожного)

(Ответить) (Уровень выше)


[info]kermanich@lj
2010-02-01 21:08 (ссылка)
Ви за Януковича?

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]promonaut@lj
2010-02-01 21:12 (ссылка)
проти обох, невже це ще не ясно.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]kermanich@lj
2010-02-01 21:40 (ссылка)
Та ні, ясно. Раджу почитати статті Хантера Томпсона про пана Рейгана. Це Янукович у кубі. Куди там Анні Ахметовій.

(Ответить) (Уровень выше) (Ветвь дискуссии)


[info]promonaut@lj
2010-02-02 05:01 (ссылка)
Ворога треба вміти собі вибирати)

(Ответить) (Уровень выше)